Gå til innhold

sann drøm???(ble litt lang....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som kan tyde drømmer??

drømte i natt at jeg var på en thailandsk(kunne også ligne chilensk) gravgård. grunen til at det ikke var norsk var fordi det var urner og i hyller oppover, som i en bokhylle....vel ivertfall så drømte jeg at jeg var en kvinne, men ikke meg selv. og at jeg lettet etter pappaen min, men hadde ikke hele navnet hans og kunne heller ikke språket de snakket. så plutselig snakker "jeg" i en telefon med en vennine av meg som bor i thailand og hun hjalp meg med å oversette språket. og rett før jeg våknet så sa hun. "du finner han ikke her. og i år er det grisens år så det bringer ikke lykke". så våknet jeg av snuppa mi som ropte mamma!

merkelig greie det her, har siden jeg var liten øvd meg opp til å huske drømmene min, og tidligere har jeg skrevet de ned. men nå kan jeg fint huske de ned til detaljer som farge og lukter... hvis man kan lukte i en drøm..

det jeg lurer på er om det kan ligge noe i denne drømmen? for min datter har en far fra thailand som vi ikke har kontakt med. alt jeg har til han er et navn og en adresse. ble nå redd for at hun skal dra ut i verdenen dag og lete etter han og så finne han død....

uff! hvis noen kan hjelpe eller tips meg om det her blir jeg glad:) har tiligere hatt drømmer som har hatt paralleller til ting som har skjedd...

datteren min er født 291005

og jeg 080377

takker for alle svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...