Gå til innhold

Hvor mange syntes det er vondt å ha sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg!Nå er det vondt hvis jeg sitter oppå og det foregår litt "røft".. Tror mormunnen nesten henger mellom bena på meg.. :)

Men, må bare ta litt hensyn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke problemer med å ha sex, merker ikke noe ubehag nå som jeg er gravert jeg. Eneste er at jeg er litt tørrerer...glidekrem kan være til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det er vondt jeg, iallefall i noen spesielle stillinger (hehe) mens andre er litt bedre. Men det er vel ikke skadelig selv om det er litt vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarte tidligere i dette innlegget at det ikke var vondt med sex, men har akkurat hatt oss en runde og det var vondt!

 

til opplysning:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er VANNVITTIG godt med sex nå :o)

 

Våt og kåt - og blir bare bedre :o)

 

Et tips er å ta seg tid til forspill!

 

Funker innmari bra for meg :)

 

Trodde jeg skulle syns det var rart å ha sex når jeg vet jeg har en liten en i magen - men det var tvert om :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er vondt å ha sex, når vi først har det er det helt fantastisk. Men jeg har tidvis absolutt sexavasjon...

så i går hadde vi 5 runder på et døgn... mens de 3 siste ukene har vært 1 gang... hehe

så varrierer veldig med lysta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det varierer nok fra pers til pers...... jeg hadde ingen problem med sex med mitt første barn..men nå gjør det skikkeli vondt i livmora på en måte... forspill eller ikke.. det har jo ingenting å si på om det er vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å ha samleie. Er så redd for å klusse i noe men vil gjerne. Er bare så redd for at jeg skal ødelegge for noe. Er jo bare i 5 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...