Gå til innhold

N&S og Angelina

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med dere? Var dere avgårde forrige uke? Hvordan var den andre klinikken (Maigård?).

Skal bli spennende å se hva som skjer framover nå, kanskje det blir en hel flokk med babiser i oktober 07.

Jeg fikk flyttet terminen min litt, så nå er det 29.09.07 som gjelder ...men selv tror jeg den babyen kommer i begynnelsen av oktober.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8190582-ns-og-angelina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi kom hjem i dag!! ble ins i morges før vi dro. det hele har bare vært helt fantastisk. vi var innom på klinikken på torsdag, da vi ankom århus. vi ble da scannet begge to. s fikk en sprøyte som skulle gjøre at eggene vokste litt mer, ei sprøyte på torsdag og ei på lørdag. så ble vi på nytt scannet lørdag, da fikk vi med eggløsningssprøyter, som vi satte på søndagskveld, og fikk time til ins i dag. dvs. s (to egg) er på dag 18 og n (1 egg) på dag 15.

ved våres tidligere besøk på stork og vitanova ble s ins på dag 13 og 14, noe som ser ut til å ha vært alt for tidlig, selv om jeg ved besøk på stork også fikk scanning. vi har følt oss veldig godt i varetatt på alle klinikkene, men må nok framheve maigård som den beste så langt, med tanke på s sin pco. da vi ikke har mulighet å gjøre en scanning på forhånd, var dette den ultimate løsningen for oss. personalet på maigård var også veldig imøtekommende og greie. Dette ble en lang avhandling, men kort oppsummert "Vi anbefaller Maigård på det aller aller sterkeste!" Ikke bare blir du godt ivaretatt, men det er også billigere enn stork og vitanova. Nå får jeg vel noen på nakken for at jeg priser et evt barn, men det er ikke slik ment, det er bare når man kanskje må nedover en del ganger, kan det være kjekt å spare det som spares kan!

;) nå er det bare å vente og vente....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8190582-ns-og-angelina/#findComment-8216975
Del på andre sider

Så spennende! Krysser fingrene for at det blir minst 1 positiv test som resultat av dette. Skal krysse armer og ben så mye som mulig fram til dere skal teste! Tenk om dere tester og begge får positiv test, det hadde jo vært helt utrolig! Når det gjelder tidspunkt for inseminering så har det variert med ganske mange dager for meg også, så det er ikke sikkert S ble inseminert på feil dag sist, men det får man jo aldri vite sikkert. Det viktigste er at det ble gjort med modne egg denne gangen!

Skjønner forresten godt hva dere mener med dette med pris, selvom det ikke går an å sette en pris på et barn så er det utrolig dyrt å dra til Danmark for inseminasjon mange ganger, og da er det veldig greit å få tips fra dere om en klinikk som er like bra, men med rimeligere priser. Alle trenger jo ikke dra til Stork bare for at den er mest kjent liksom....

Her i huset går det veldig bra, vi gleder oss og fryder oss. Mamma har vært innom med en sekk med gammelt babytøy fra jeg og mine småsøsken var små. Katten vår som for øvrig eeeeeelsker barn ble helt ellevill og kastet seg rundt i barnetøyet. Skal bli moro å se hvordan han tar det når babyen kommer, den katten er VILL etter unger. Han blir nok en "storebrorkatt".

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8190582-ns-og-angelina/#findComment-8217949
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...