Benni-min Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Han står opp ca kl 6 hver dag, så jeg lar han sove ut i helgene. Benjamin sover til ca 7, så står jeg opp med han. Det samme gjøre jeg i helgene. Har liksom blitt vant med det. Klart det hadde vært deilig å sove leeeenge en dag, men synes synd på sambo. Jeg kunne jo lagt med når jeg legger han igjen etter ca 45min, men da sover han som regel bare 30min eller noe, så det gidder jeg ikke. Andre som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Min mann står også opp tidlig på hverdagene, men det gjør jeg også, så vi har en dag hver i helgene vi. Han sover lenge på lørdagen, og jeg som regel på søndagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Det varierer litt avhengig av hvor mye jeg har sovet igjennom natten. Har en som våkner ganske ofte om natta, og da kan det være godt å få en time eller to alene i senga med litt god søvn. Ellers så står vi opp stort sett samtidig på ukedagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18.juli/29juli Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Madelen vokner halv 8-8.De fleste gangene står jeg opp..så tar han henne etterpå. Han beg. ikke før 10. Så da får jeg sovet litt ekstra på mårran:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 12. februar 2007 #5 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi står opp samtidig på ukedagene og tar stort sett en dag hver i helgene. Jeg tar lørdagen for da er det avis (vet ikke om han har skjønt det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lærer Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi sover også lenge en dag hver i helga. Det fungerer bra. Lenge til helg nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 12. februar 2007 #7 Del Skrevet 12. februar 2007 Lar mannen sove jeg også. Vi står ofte opp sammen i ukedagene, 6.30. I helgene står jeg opp 7.30 med snuppa. Gubben sover gjerne til 10-11. Helt greit synes jeg. Han har fysisk krevende jobb, jeg har ofte mer behagelige dager. Når jeg synes det er på tide at han står opp lar jeg bare døra til soverommet stå oppe og gir snuppa noen bråkete leker:-) Ikke så lenge før han kommer tuslende (eller drar dyna over hodet og snorker videre).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 12. februar 2007 #8 Del Skrevet 12. februar 2007 Må bare legge til at når jeg begynner å jobbe igjen så blir det annenhver dag med soving her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 12. februar 2007 #9 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg står alltid opp med Ingrid - sambo har veø aldri gjort det, men jeg gjør det frivillig. Mest pga at jeg ikke klarer å sovne igjen etter at jeg har gitt henne morgenpuppen. Gjør ikke noe av det, alltid vært a-menneske, vi koser oss skikkelig på morrakvisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpiogi Skrevet 12. februar 2007 #10 Del Skrevet 12. februar 2007 En dag hver u helgene her også. Vi står opp omtrent samtidig i uka. Eneste er jo at sambo sniker seg en hvile når han kommer hjem, mens jeg ikke får til å sove på dagtid.. hmf.. jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #11 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi står opp likt i uka, og hver vår dag i helga som regel. Veldig deilig, og kjekt når vi har hver vår dag å hvile ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 12. februar 2007 #12 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg liker å stå opp om morgenen, synes lørdagsmorgenene med en god kaffe latte, tre blide unger og barnetv er kjempestas! Jeg har tatt morgenene også i helgen inntil for noen uker siden. Nå begynner jeg å kjenne at det å være oppe flere ganger om natten tar på, og det er godt å hente seg inn igjen en morgen i helgen. Før vi fikk Nora var det alltid slik at jeg sto opp tidlig på lørdagene og fikk sove lenge søndagene. Jeg synes det er best å sove søndagen, jeg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 13. februar 2007 #13 Del Skrevet 13. februar 2007 Hos oss er det pappan som står opp både lørdag og søndag. Han har lang reisevei til jobben, så i ukedagene reiser han før snuppa våkner og kommer hjem tidligst halv seks på kvelden. Derfor har han selv valgt at i helgene så er det pappa som har hovedansvaret. Han vil jo se så mye soim mulig av ungene han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå