Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Nå lurer jeg her assa jenter,håper noen kan svare meg.....Var vått i trusa når jeg sto opp og hadde ikke tisset på meg hehe,sist gikk vannet men da var det jo mere som kom.....kan det lekke eller sive vann? Dusjet og kjenner noen tak i maen langt ned men ikke uutholdelige smærtefulle ennå......satte på et bind for å se nå....må kjøre lillegutt i barnehagen....men hva trur dere her inne da????Det skal sies at jeg fødte i uke 38sist men da gikk bare vannet og jeg måtte settes i gang før jeg kjente rier....har hatt en del kynnere i det siste også.....
Howdy Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Er nok ikke vannet vil jeg tro. Ikke uvanlig med vått i trusa og småtak nederst kan fort bare være modning. Har holdt på sånn noen uker uten at det har kommet noen baby ennå, og det har vært ganske smertefulle tak og bygd seg opp i flere timer også... Har hatt flere runder med rier og, så jeg begynner å tro at det aldri skal skje noe :-) men, men.. babyen må jo ut en gang :-) Men, man vet jo aldri, så kanskje det er i gang for din del. Jeg vet ikke hvor langt du er på vei jeg?
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 glemte å skrive det men er i uke 37 nå......
kfitjar Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Hvordan går det med deg nå? Har takene blitt verre? Det kan jo godt være en fødsel som er i gang. Hold oss oppdatert. :-)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 det kommer og går litt,er litt sånn "rar" i kroppen så hvet ikke hva dette er jeg assa hehe spennende da;)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Hva skjer da???? Klarer nesten ikke gå eller gjøre noe for ryggen er SÅ vond,jeg hadde store smærter i ryggen under hele sist fødsel.... er så rer i kroppen å,orker jo ikke noe jo...holdt på å svime av bare av å henge opp ei lita klessvask..... må bare få ut litt ongen å prate med her hjemme hehe....
kfitjar Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 SÅ spennende! Høres hi absolutt ut som om det er noe på gang her da! Hvis du ikke rekker å skrive mer så må du ha lykke til! Sender deg masse positive tanker.
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Spennende! Hos meg kom det litt fostervann ved hver ri, aldri den store "splasjen" ;0)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Med førstemann så gikk jeg rundt og lekket fostervann i ca 3 t før vannet gikk på ordentlig. Og da vannet endelig gikk så tok det ikke lang tid før det satte skikkelig i gang med både rier og vondter i ryggen. For min del høres det absolutt som du er i fødsel. Masse lykke til dersom vi ikke hører noe mer fra deg:)))))
Lirum Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Kan godt være fostervann som lekker, det kan godt lekke dersom barnets hode står slik at det ikke blir noen foss av det! Det kan være mellomhinnevann, det vil si at det er en eller annen hinneruptur, men ikke direkte inn til barnet og kanskje lenger oppe i hinnene..... Om det er vann, vil det typisk hele tiden komme mer, foreksempel om du legger deg ned og reiser deg etter en stund igjen. Om du kjenner deg rar og fjern og har smerter i ryggen, ja, kjenn etter tak eller rytmer. Sjekk om det roer seg når du ligger nede en stund og forsøker å hvile.... men det kan godt være du er i fødsel, det gjorde ikke så vondt for min del heller i de aller første timene... Lykke til.
Mamma til to gulljenter Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Skjedd noe mer? Jeg tror helt sikkert at det er noe på gang! DA jeg fikk emilie, skjønte jeg ikke at det var vannet som gikk. Våknet av at jeg måtte springe på do, trodde jeg plutselig hadde blitt slapp der nede!! Gikk og la meg igjen, men etter en stund var det på igjen - da skjønte jeg at det nok var noe annet ja! Og slik fortsatte det hos meg - hadde aldri det store splæsjet - men jevnlige smådoser! Og med tak i ryggen i tillegg, er det vel også et tegn?... Lykke til i alle fall!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Takk for alle svar,jeg er fortsatt hjemme og uten forandring i kroppen,det er som det har vært....ikkenoe rytme på det heller liksom,vi får ta natten til hjelp å se om noe skjer.....HÅPER;HÅPER og Håper at det skjer noe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå