Gå til innhold

JIPPI HUUUURRRRRAAAAA VÅR TUR!

Anbefalte innlegg

Tror jammen santen jeg har fått huleboer på besøk!

Testet med strips og den var middelssterk strek på. Tenkte å vente til i morgen før jeg tar en skikkelig test. Hadde IKM på torsdag så jeg produserer tydeligvis lite HCG hormon.

Håper alle som KJENNER med vet å holde munnen sin lukket til vi er klare til å komme ut av skapet med nyheten. Dette gjelder ALLE!

Beklager at jeg må bli streng, men vi vil ikke at ryktet skal gå på bygda før vi er klar for det!

BABYSTØV TIL ALLE:

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke til alle sammen!

Vi venter småsøsken!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8190467-jippi-huuuurrrrraaaaa-v%C3%A5r-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ennå en uke 6 jente med spire, så artig! Selv er jeg på dag 32, og venter på tanta... Tok negativ test på dag 30, så jeg får vente noen dager å se hva som skjer... Hvilke tegn hadde du på graviditet da?

Egentlig ingen symtomer.

Var litt øm i brystvortene i en uke før IKM

Tanta hadde tatt ferie

Ganske fin form

Litt trøtt

Svimmel

Tok Solvipect for første gang så den har jeg tro på.

Reiste til syden der vi hadde 6 dager med regn rundt EL. Det var nok lurt vil jeg tro!!!!!

Tusen takk for alle gratulasjoner jenter. Her er litt til støv.

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...