Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tuppa er to mnder, og har nettopp hatt noen økedager. men når hun spiser nå blir hun liksom ikke fornøyd. gråter når det ikke kommer mer melk og river og sliter i puppen, roer seg med en gang jeg tar henne opp for og rape, og alt virker greit, men blir jo fort sulten igjen da.

Fram til nå har jeg gitt bare en pupp ved hvert måltid(annenhver gang), med ca 3 timer i mellom, men nå er vist ikke det nok.. Men hva skjer når jeg må gi fra begge puppene? nå får jo hver pupp ca 6 timer til og fylles med melk siden jeg gir henne fra en pupp, annenhver gang. Om hun vil ha fra begge i et måltid går det jo bare 3 timer mellom, og da kjennes de rimelig tomme ut enda. vil det ikke da uansett bli for lite, eller fylles puppene opp fortere etter en liten stund?

huff, håper noen skjønner hva jeg mener, for dette var ikke bare lett og forklare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er fortsatt i økeperioden ser det ut som for meg:) legg henne til så ofte du kan, hver time om du klarer det;) øk produksjonen,,, når hun har tatt en pupp legger du til den andre:)

Skrevet

eg ammer ca hver 3 time og da får han først fra ene til han trekker seg unne *tomt* og så legger eg ham til den andre.. da blir han mett... bare husk at neste gang du ammer igjen så legg til den der han spiste minst:)

Skrevet

det meste av melkeproduksjonen skjer den første timen etter amming så det blir ikke mer melk jo lengre du venter. snarere tvert imot.

jeg ammet slik som deg i starten men måtte etterhvert gå over til to pupper hvert måltid, fortsatt hver tredje til fjerde time ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...