Gå til innhold

Å bli satt igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt satt igang rundt termindato? Hva var isåfall grunnen til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir satt igang når jeg er 40 fullgåtte uker, om 23 dager, pga svangerskapsdiabetes. Men håper ting skjer av seg selv innen det...

Skrevet

Jeg ble satt igang sist... 3 uker over termindato da...

Blir satt igang rundt termindato denne gangen, pga stort barn.

Men håper denne er litt mindre enn sist.. har veldig lyst til at alt skal starte av seg selv.

Skrevet

Hallo!!! Jeg ble satt i gang sist s.skap....vannet gikk natt til torsdag og riene stoppet opp og jeg fikk ikke åpning på mere enn 2cm....gikk hele torsdagen og prøvde alt på s.huset for å få rier igang igjenn,men etter masse gåing og akupunktur og en laaaaaaaang dag på s.huset villle de sette oss i gang på fredag morgen.......og lillegutt komm da på lørdag morgen kl0658....håper på noe kortere fødsel nå hehe Lykke til!!!!PS; jeg var da i uke 38...er nå i uke 37;-)

Skrevet

Jeg ble satt igang i uke 38 pga svangerskapforgiftning!

Håper jeg slipper unna det denne gangen!!

Skrevet

Jeg skal bli satt igang neste mandag om det ikke er skjedd noe til da... Grunnen er at baby`n er såpass stor at (snille, forståelsesfulle) legen min ikke vil at jeg skal gå så mye på overtid...

Skrevet

Ble satt i gang 5 dager etter termindato pga lite fostervann. Det gikk veldig greit, men ønsker meg å få komme i gang selv denne gangen- er jo litt spesielt å få oppleve det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...