Gå til innhold

Vondt i stingene etter keisersnitt

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt to vanlige fødsler , men den siste fikk jeg planlagt keisersnitt. Opplevelsen av selve keisersnittet var kjempe bra. Alle de som jobbet med meg gjorde en innsats som gjorde at jeg følte meg veldig trygg. Det hele var over på 40 min. Sønnen vår var ute etter 4 min fra de satte spinalbedøvelsen. Det eneste probleme jeg har hatt er sterke smerter i såret. Magen blir jo veldig hengende etter et svangerskap som igjen gjør at presset mot stingene er kjempe vonde. Har noen av dere andre opplevd dette?? Eventuelt noen tips og hvor lenge kan dette vedvare? Tar paracet og må bruke et håndkle rundt magen for å holde magen inne.Ellers så klarer ikke jeg å gå :-(

Det er syv dager siden keisersnittet..

Legene har sett på såret og det har grodd fint og ikke tegn på noe er galt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8189525-vondt-i-stingene-etter-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aah det tar tid - som alle operasjonssar - og det stikker fordi det gror. Men det gaar gradvis over, men det tar nok maaneder foer det er uten smerter i det hele tatt. Jeg var fremdeles saa etter 6 uker. Jeg kan nesten ikke se arret mitt naa to aar etter og har ikke vondt, utenom det stikker litt naa naar magen begynner aa vokse igjen...

Jeg hadde det sånn i ca 2 uker, så smertefri neste. Etter 4 uker kjente jeg ikke mye til det og alt ble fint:) Støtt opp så godt du kan, men er jo individuellt hvordan kroppen leges. Jeg er høygravid nå og det er bare 16 mnd siden forrige keisersnitt og merker ikke noe i arret enda magen er diger som bare det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...