nr.2 i februar Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 noen av dere som har hatt diare før fødselen startet? Var oppe 5-6 ganger i natt, og dritten bare rant og rant ut av meg...æsj. Har nemlig hørt at hos noen er det kroppens måte å tømme seg på før den setter i gang fødselen. Håper på det da=)
Lurv Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 det sa jm til meg var "vanlig" men jeg har ikke opplevd det selv.
KamaSutra -18 dager til termin Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Ja, det stemmer! Snakket om det da jeg var innlagt på føden natt til lørdag med rier, men de gav seg. Fikk 1 cm åpning da ;o) Nok om det, hehe.. Hun spurte om jeg hadde hatt diaré den dagen. Jeg hadde ikke det. Men nevnte at jeg hadde det dagen før jeg fikk den første jenta vår. Og da sa hun at det var kroppens måte å forberede seg til fødsel på.
nr.2 i februar Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2007 du hadde det dagen før du fikk jenta di ja...hm..da bør det snart skje noe her da... *håpe håpe*;-)
KamaSutra -18 dager til termin Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Krysser fingrene for at noe er på gang. Jeg har 1 cm åpning, så jeg håper virkelig på diaré om dagen, hehe;o) Lykke til! Klem,
PlinkiPlonk Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 jeg fikk diare etter riene var startet. ¨sprang på do hele tiden:) Så ja, det kan være ett tegn.
Howdy Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har hatt tre runder mer rier og diare i løpet av de siste tre ukene... Men har ikke født ennå gitt. Stopper opp. Dette har gjort at jeg har blitt veldig utålmodig selv om jeg egentlig var klar for å gå over termin denne gangen da det har vært vanvittig mye stress is vangerskapet og skulle koooose meg nå. Men så ble jeg utålmodig like vel ja... Tror jo hele tiden at noe er på gang. har født før, så jeg er ikke helt ute og sykler heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå