~La luna~ Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 God kveld! Noen som vet noen som lager trevugger? Bor i Hedmark. Evt nettside der man kan bestille fra? Synes de som er til salgs på skeidar o.l er litt kjedelige..
varg veum Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 søk på nærmeste fengsel... De fleste fenglser har fengsels utsalg hvo de selger ting de har laget...de fleste selger nyyydelige vugger til en grei pris:)
Dumbo 14.juni Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Jepp, jeg skulle akkurat til å enbefale deg det samme- vår vugge er fra Arendal kretsfengsel og er nydelig! Jeg har tipset mange om dette, og det viser seg at de lager vugger på nesten alle fengsler rundtomkring. Alle jeg har sett er utrolig fine! Jeg fikk vår i gave, men den koster ikke all verden.
Dumbo 14.juni Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 jeg kan tenke meg ca 400 kroner. Det var for 7 år siden, men prisen har nok ikke forandret seg SÅ mye!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 fengselsutsalg på bøverbru har,men vet ikke pris(toten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå