Gå til innhold

hallo Elastica...vil du titte litt på meg??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du..

vil du ta en titt på meg?

jeg lurer på om det blir en spire denne mnd?

jeg har el ca om en uke.pleier å bruke el tester,så jeg finner ut når jeg har el.

jeg er født 08.04,84.

hva får du opp?

stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp jeg,håper du får sette på meg:)

Skrevet

Hei vennen min:-)

Ja nå har du venta lenge!!

JA - jeg tror du kommer til å lykkes denne mnd . får inn masse fruktbarhet rundt deg nå og det virker som om testen blir positiv rett inn i mars -vet ikke om det kan stemme:-)

Har du lyst å se på meg som skal prøve igjen fra mars mnd.

Blir det en liten spire i år..evt .når/ kjønn og hvis du klarer å se hvordan formen min vil bli i et svangerskap...

jeg er 9.sept-68

Stor klem til deg !!! Jeg håper du lykkes nå vennen!!!!

Skrevet

hei vennen:)

takk for at du tok deg tid:) åååååå nåååååååå hååååper jeg at du har rett,føler at jeg snart ikke orker å vente mere på en liten spire,for det føles som en evighet.så jeg ble veldig glad da du fikk opp et ja og at kansje blir en spire denne mnd.

har sååå lyst på baby vettu:(

Føler at du blir gravid innen kort tid,føler at det skjer fortere en du aner..men jeg får opp mnd april...og det er jo ikke så lenge til.

får opp en gutt på deg jeg,men også en jente...hmmmm kansje tvillinger:)

jeg får opp at du får et fint svangerskap,men at du kommer til å trenge litt eksta hvile og pleie midten av svangerskapet..får opp en veldig tung kropp,men alikevell ikke sengeliggende.

Hadde jo vært kjempe koselig om vi ble gravide nesten likt da:)

xxxxxxxxxxxxxx fingre og tær for oss jeg;)

kan jeg spørre om du får opp noe mere rundt meg? hva som helst som dukker opp hos deg?

stooooooooor klem vennen.

Skrevet

dytter denne opp jeg,så du ser den:)

Skrevet

JA jeg håper virkelig at jeg får rett nå, for det fortjener du virkelig og har liksom hat en god følelse for februar hele tiden:-)

Så masse positivt du fikk opp om meg - jeg gleder meg til å begynne prøvinga!!!

Får opp en veldig nærhet til din kjære nå, som om dere har et tettere forhold og samarbeid enn vanlig...

Får opp kontakt med en slektning du ikke har snakket med en stund.

Får litt følelsen av rastløshet rundt deg, eller kanskje det er forventning...

Og så får jeg opp fargen blå -rundt deg:-)

Skrevet

ja vi er faktisk mye nærmere hveradre og dagene er litt lysere for samboeren har fåt en jobb som har vært drømmen i mange år:)

sitter å tenker på dette med en slektning...kan være søstra mi som har flyttet fra stavanger og hit hvor jeg bor nå,,vi har alltis hatt god kontakt,men eksta mye nå som hun har flyttet hit og har en sønn på 3 uker.

jajeg er veldig rastløs:) samboeren min blir gal av meg og jeg er på farten hele tiden.

Fargen blå ja:) da begynte jeg å smile.) for det er yndlingsfargen til meg og samboeren....vargen vår:)

så mye rett du hadde:) gøy assa... håper du har like rett om at jeg blir gravid nå da:) kansje du blir "tante" elsatica snart:)

hmmmmmmmmmm......får inn noe med oppussing jeg...på dere

Skrevet

Åjaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Ja jeg vil gjerne bli tante Elastca jeg hehe!!!!

Ja jeg fikk liksom opp følelsen av en slektning som kontakten ble fornyet med , men av og til vanskelig å forklare følelsene hihi...

Fikk følesen av at dere (du og mannen) virkelig ELSKER hverandre gjensidig ja-sånn varm god følelse:-)

Så morro at så mye stemte da . Da MÅÅÅÅÅÅ jo den graviditeten stemme også vennen!!!

Ja hadde vært superkoselig om vi begge ble gravide , men jeg unner deg det mest!!!!

Stemmer det at vi tenker mye på opp-pussing om dagene !!!

Planlegger nytt rom i underetg. + full opp-pussing av kjøkkenet og badet nede...

Hva tror du vi setter i gang med først..?

Skrevet

ja ikke alltid lett å foklare det man får opp,jeg får ofte opp endel stikkord,og da må jeg spørre om det stemmer og stemmer det så kommer det inn mere info,,,vannsklig å forklare..he.he

ja jeg og samboeren har vært sammen i snart 5 år...jeg er selv bare 22.år.så på min alder er det faktisk en stund...vi har et veldig godt og trykt forhold og har en sånn trygghet i hverandre.

ja det med oppussing...fikk inn at det var i tankene eller at dere hadde begynt på det nå..

første som jeg fikk var bade,så jeg tror dere kommer til å begynne der:)

får opp endel lyse farger jeg...

klem

Skrevet

Vil foresten gi deg en stoooooooooooooooooooooooooooooor klem

og ønske deg lykke til med el.!!!

Tror faktisk det er muligheten for at det blir to på deg vennen, for jeg får inn både gutt og jente.

Tror faktisk jeg har fått det inn på deg før også:-)

Tenk om det hadde blitt to på oss begge wow....

Krysser masse for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx+ xxxxxxx KLEM

Skrevet

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for at du krysser såååååå mye for meg:) he.he

ja kimby har også fått inn tvillinger på meg,både jente og gutt...da ler jeg assa..men jeg har det litt på følesen selv også.

jeg har tvilling søstre,så det ligger jo i fam også:)

tenk om begge får det ja:) det hadde vært spesielt det:)

Skrevet

Stemmer nok veldig bra med at vi begynner på badet ja vennen, for der har vi ALT klart . Vi har kjøpt både fliser og nye baderomsmøbler og du har helt rett i at det blir veldig lyst og fint:-)

Ja det er ikke alltid lett å tolke info som kommer -det er helt sant...

Jeg er desverre ikke alltid like flink til å stole på meg selv heller hehe...

Klem

Skrevet

får du inn når samboeren frir til meg? :)

Skrevet

Tror ikke det vil gå så lang tid fra spiren sitter til han spør deg jeg, og hvis jeg får rett nå -så blir ikke det så lenge til!!!

Virker som om han blir rimelig sentimental når dere sitter der med en liten spire på veg vennen:-) :-)

Skrevet

kan du prøve å få opp en md:)

Skrevet

Så spennende at Kimby også har fått inn tvillinger...Hvilken mnd. får hun inn på deg da?

Er jo stor sjanse for tvillinger på deg når du har det i fam. :-)

Skrevet

hun mente jeg var gravid i mai tror jeg det stod...men at jeg kunne bli det før:)

ja sjangsen er jo der siden mamma har fått tvillinger,men jeg vet ikke hvordan arvelig det er.

ja jeg tror samboeren kommer til å bli litt sånn "rar" når jeg blir gravid...han tar det mere som det kommer og det er jeg som er mest ivrig:)

du sa at han kommer til å fri ikke lenge etter jeg blir gravid...kan du prøve å få opp en mnd?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...