Gå til innhold

La oss la være å svare mer på "røyketråden"


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Dette blir for dumt, rett og slett.

Har tatt helt av pga folk som ikke har noe på den tråden å gjøre er nødt å tråkke på folk som allerede ligger nede..

La oss ikke bli mer provosert av tåpelige ignorante bedrevitere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å nei... er det fortsatt sånn at folk trakasserer hverandre her inne? Jeg var her i høst og da tok det helt av...hvorfor skal vi være så jævlige med hverandre, dette skal være et koselig forum. Lo litt da jeg oppdaget nå at det har blitt opprettet en krangletråd.. ha ha ha, den har kommet etter alt bråket i høst... Ho ho, alle som vil krangle kan vel gå dit da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk er mer jævlig mot hverandre her inne for her kan man være anonym....

Det er ingen som finner ut hvem du er og du kan skrive akk det du syns... eller...

jeg tror vel faktisk at mange har mye sinne inni seg at de bare må renne fra seg her inne fordi man er anonyme...

Her kan man jo kalle seg hva som helst... bare si akk hva man vil...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes folk kan gi råd, men av og til blir råden litt missforstått.....

Jeg er ikke anonym, samma hva jeg skriver. Kanskje et godt forslag er : ikke skriv om dere er så feige at dere må være anonyme ( for de med kritikk ja)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D blir jo så latterlig å rett åg slett meinigsløst heile greia, kan man ikkje bare svare på d hovedinnlegger spørr om, istedefor å spy ned hele tråden me masse drittlegging...

D at dem som står for drittlegginga e som regel anonym gjør d bare meir latterlig..

Hvis man har noe å sei, så syns eg at man kan stå førr d man sei også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fatter ikke hvorfor det er en anonym knapp her jeg!!

leste igjennom svarene og makan til feige folk! Grusomt!

De får holde seg til kranglesiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...