Gå til innhold

Lurer litt på dette med bivirkninger av spray/sprøyter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Bula!

Np kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg er så heldig å være svært lite plaget av bivirkninger. Lever som normalt under både spray- og sprøyteperioden, men det er klart at når det nærmer seg uttak kjenner jeg det i magen (oppblåst & stinn).

Lykke til!

:-)

Jeg fikk heller ikke noe særlig bivirkninger hverkane av spray eller sprøyter, men man kan få samme symptomer som hvis man er i overgangsalderen ja hodepine, svettetokter, humørsvingninger osv...

Krysser fingre for at du slipper billig unna;o)!!

Klem

kremt,jeg har disse bivirkningene :humørsvingninger,vondt i hodet,kvalm,vondt i magen(enten stein hardt eller omvendt),oppblåst til tider,spiser å tenker på mat HELE tiden(skjønner at vekt økning er med i bivirkningene...):-) hatt litt vondt i kroppen-skjelettet likssom....eh tror det var alt ;-)

Men det er veldig inviduelt hva vi vil få av bivirkninger da....

Håper du slipper billig unna!!!

Når skal du starte på spray?og hvilken spray skal du ta?

jeg tar suprecur...

Annonse

Skal starte på spray den 22, skal gå på Synarela.

Håper bare jeg slipper billig unna .. Men, jeg får jo bivirkningene av det meste.....

Skulle sett meg på pergotimekur.. trodde min siste time var kommet, enda så ble det liksom ikke el av det heller....

jaja,bivirkningene går over,og jeg har dem med glede hvis det er det som må til for at jeg skal bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...