Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo synd da, for det er ganske viktig at barna er gla i bhg sin.Men kanskje du kan bruke den siste perioden til å forklare for han (noe du helt sikkert gjør allerede), og snakk mye om det nye stedet, og kanskje om den nye bhg. Gi han en liten innblikk i hvordan det vil være å bo der kanskje?

Det er ikke lett dette herre. Tror nok ikke rådet mitt hjelper mye. Men lykke til dere alle sammen. Håper sønnen din vil like den nye bhg som han gjorde med den gamle :)

Han er 2 år sier du?? Dette er ikke noe problem i det hele tatt. Barn er veldig tilpasningsdyktig. Klart han er glad i barnehagen og vennene sine, men det blir han i de nye vennene også! Den "gamle" barnhagen blir diffus for han etter bare få dager, han får andre ting å tenke på og drive med. Vær flink til å leke med han, ta han med i åpen barnehage hvis det tilbudet finnes på den nye plassen, mens dere venter på plass i banehage.

Dette blir ikke noe problem i det hele tatt! Min jente var fire da vi flyttet. Hun var hjemme med meg i to måneder før vi fikk plass, men det gikk så fint så, og hun er generelt en ganske beskjeden unge. Hennes aller beste venninne i klassen pr i dag, traff hun i den "nye" barnehagen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...