snart4barnsmamma Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hei Me lurer på å kjøpe teutonia vogn no. Nokon som har erfaring med teutonia prestige duovogn? Turid
mammaentiltrulte Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 vi har teutonia vogn, har brukt den til snppa som r 4 mnd nå, bruker den mye, går tur hver dag ellers har vi denogså mye med ut på tur i bilen når vi skal noen steder. hun sover i den hver dag ute, mange timer. er en super vogn. lett å slå sammen, tar relativt liten plass og veier ikke alt for mye, vi har en veldig liten bil, men den går greit inni. syntes det virker som det er god kvalitet på den. hr ralativt stor bag, også er den litt lavere en mange andre duovogner så sjansen forat man kommer til å ha den ut hele vognperioden er ganske stor. har fått veldig mye skryt av den av venninner og besteforeldre som har fått vært med ut på trilletur
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Har selv hatt teutonia mistral, kjempegod vogn. Teutonia lager gode solide vogner.
Snøfnugg75 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Ja. Har hatt teutonia mistral sports: veldig godt fornøgd. har no OTH, den er på langt nær så god.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har kjøpt meg en teutonia prestige kombivogn, ser helt grei ut. Har ikke fått testet den ut enda, har termin om 32 dager=)
snart4barnsmamma Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 ok..Takk for råd..ME har no bestemt oss for å kjøpe teutonia prestige duovogn.. gler oss til å ta den i bruk...eg har termin 11.april, så har noken veker igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå