Gå til innhold

Trenger råd fra noen som har benyttet CB digital

Anbefalte innlegg

Tok nettopp en CB digitaltest, men fikk feilmelding..Gjorde alt som skulle til, men det var ett eller annet som gikk galt... Etter 5 min tok jeg ut pinnen av selve holderen og da så det ut som jeg hadde klart å fukte den nok.. Noen som har prøvd denne type test og vet hvordan denne pinnen skal se ut hvis nman er gravid. fikk en blå strek, men skjønner ingen ting. Betyr det bare at jeg må ta en ny test.. Noen da som evt vet hvordan jeg skal utføre den på riktig måte??

Sitter et rimelig fortvilet par her som trenger noen tips

Fortsetter under...

Tror kanskje at det kan ha vært no feil på teste..

Vil nok bare anbefale deg å ta en ny test. Det skal jo bare være å holde den under urinstrålen noen sek. Du kan jo ev.t. tisse i en kopp og putte testen oppi der noen sek...

Lykke til!!

Jeg brukte vanlig CB da jeg fant ut at jeg var gravid. Og brukte Digital etterpå. Hvis du skulle få opp en feilmelding må du lese bruksanvisningen tror jeg.. Tror ikke det er noe fasitsvar på hva du har gjort galt når man ikke får "sett" det. Det er med en strimmel til.. Såvidt jeg husker min var den helt rosa, men det er mulig at den blir slik uansett, så ikke gi deg selv forhåpninger før du har tatt en ny test.

Det var jo det jeg gjorde... tisset i en kopp og holdt den ned i i 15 sek som det stod i bruksanvisningen, men den begynte aldri å blinke som den skulle, men etter 5 min fikk jeg feilmelding.. Hva søren kan jeg ha gjort feil da?

Annonse

hvis du har flere tester må du teste igjen... er litt spent med tanke på at vi fikk samme "rare" resultat på cb....betyr nok ingenting, men er jo lov til å håpe :-) krysser mange fingre for deg :-)

Ja gjør det, test igjen =) Har fått litt forskjellige svar på innleggene mine... noen sier de har fått disse prikkene og at det ikke har betydd noe...noen sier at de har opplevd det som en svak pos. strek ( men tør ikke håpe for mye på dette da det egentlig ikke ser ut som en strek lissom.hmmm) Testet en ny en i dag, som jeg kanskje sa..og da var det bare en prikk... og den var litt mer til høyre... merkli dette...av de gangene jeg før har testet har dette aldri skjedd, men test igjen du! :-)

Masse lykke til =)

*håpehåpe*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...