har fått lita pia Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 noen som har tips hvor jeg får kjøpt nydelige vognpledd?
Dumbo 14.juni Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Fru Lyng har noen nydelige pledd- der har de pledd i ull, mange forskjellige slag i nydelige farger. De har også Lexington og Disney-produkter. Noe av det koster en del, men det er jo bare såååå gøy å ha et nydelig pledd til babyen!
har fått lita pia Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 heisan..skal sjekke ut fru lyng jeg..har en kjole til datteren min derfra som er helt nydelig,men dyr da:)men det er så fint med vognpledd;) takk for tipset:)
har fått lita pia Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2007 hae foresten termin dagen etter deg;)vet du hva slags kjønn du får?
Dumbo 14.juni Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg får en jente! Har to gutter fra før, så det blir spennende og litt rart;) Med en gang klarte jeg ikke å tenke meg selv med noe annet enn en gutt, men nå har jeg begynt å ta heeelt av med jenteklær. Det er jo så mye fint!!! Stakkars mannen min kommer til å bli fattig fremover;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå