Gå til innhold

November: Hvordan er sex livet deres nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har gjort det en gang siden minsten ble født. Ingen av oss har lyst. Det er triste greier. Er det bare oss eller er det andre som også har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexliv? Hmm, ja jeg husker hva det er. Men dårlig med det her i huset foreløpig! Nå har jeg begynt på minipiller, så da blir det muligens aktuelt snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det igjen, sa du???? Tror kanskje det har blitt ett par ganger siden fødselen. Ikke noe å rope hurra for akkurat:). Jeg tåler hormoner dårlig - hoppe av i svingen er uaktuelt(da vår lille prinsesse lurte seg inn alikevel) - så nå forsøker vi kondom - som jo sier segselv er håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt etter fødselen ennå. sambo har operert, så det har ikke vært en mulighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.... Har begynt på igjen, men er ikke så ofte som før akkurat. har vært livredd for å bli gravid igjen, grøss! Satte inn spiral sist fredag, så nå har jeg mye mer lyst, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns sex er bedre nå enn før jeg. Ventet 3 mnd etter fødselen fordi jeg var redd det skulle gjøre vondt. Fikk en reall rift som jeg reopererte i går på Riksen (kun kosmetisk) så nå har jeg fått selvfølelsen tilbake også. Var veldig redd for å bli gravid igjen også,men nå er spiralen på plass. Lysten kommer nok tilbake snart jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...