Gå til innhold

Flere enn meg som er konstant "litt" forkjøla??

Anbefalte innlegg

Jeg har vært småforkjøla siden uke 9 eller noe.. Det er ikke sånn superplagsomt,men noen dager er jeg sår i halsen,andre dager tett/rennende nese,og noen dager er jeg helt fin.. Helt merkelig.. Blir lissom ikke kvitt det.. I begynnelsen var det vanlig forkjølelse,for da var jeg sår i halsen og tett og hele pakka,men etter en uke så gikk det nesten over og sånn har det vært siden.. Liiiiiiitt forkjøla..

Fortsetter under...

Hei. Jeg også. Litt tett i nesa og litt sår i halsen. Det er sikkert noe med årstiden. Jeg var ikke sånn sist gang. Generelt litt redusert hele tiden, bortsett fra at kvalmen heldigvis er nesten borte. ( Men den blir litt verre når jeg er veldig sliten..)

Leste i en bok at det er et mer eller mindre vanlig sv.skaps symptom. Husker ikke hvilken bok, tror den heter: "Hva du kan vente når du venter". Har vist noe å gjøre med slimhinnene, økt blodgjennomstrømning. Derfor kan man ofte blø litt i tannkjøtt eller nese. Har ikke de symptomene selv så jeg leste ikke så mye om dem. Du bør alikevel ta det opp med lege/jordmor ved neste kontroll

Jeg er sikker på at jeg ble tett i nesen og tung i hodet allerede dagen etter jeg ble gravid. Men jeg har funnet noe som virkelig funker for meg. På helsekost får du kjøpt noe som heter "Fenu-Max" (2 x 2 tab) med bukkehornfrø og timian. Har sjekket med både jordmor og homeopat og ingen av delene er farlige under graviditet, hverken for deg eller lille baby. Og så bruker jeg "Propolis nesespray" i tillegg, rett før leggetid, som også fås på helsekost. Jeg synes dem ilag er helt supre, føler meg mye mer opplagt for nå får jeg luft både dag og natt. Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...