Mammsen te Henrik Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Natt til i går sov min 6 uker gammle gutt i 10 timer uten mat. Han jeg prøvde å amme han to ganger når han skreik, men han tok til sammen bare 20 sugetak så sovnet han igjen. I natt igjen sov han i 7og en halv time uten mat. Er det normalt for en liten baby?
Expat Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Har dere nettopp hatt økedag? Hvis du tror det er midlertidig eller plages med spreng så kan du jo pumpe en gang på natt. Greit å ha i fryseren! Kan være normalt.
Bægge dætern Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 så lenge han legger på seg og er frisk er det ingen grunn til å vekke et barn som sover for å amme det (selv om noen helsestasjoner sier det) jeg hadde ikke bekymret meg, dere er heldige som får sove..... men det kan godt hende dette endrer seg ettersom gutten går inn og ut av vekstperioder og aktivitetsnivået endrer seg. min regel er at et friskt barn har matvett og får i seg det det trenger, med mindre barnet er så underernært at det blir slappt vil det skrike når det kjenner sult. han var vel bare litt fysen den natta. lykke til ; )
Mammsen te Henrik Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2007 Vi hadde økedøgn på mandag.
Ouagadougou Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Min jente har hatt flere netter hvor hun har sovet mellom 7 og 8 timer helt uten mat siden hun var 4-5 uker (nå er hun 11). Hun har lagt på seg masse og får absolutt nok mat. Helsesøster sa at vi bare kunne sove og nyte det så lenge hun legger fint på seg (vår jente har hoppet opp en vekstkurve). Du kan jo ta deg en tur på helsestasjonen og veie han nå snart for å se at han legger fint på seg. Har han gjort det er det nok bare å nyte det for deg også.
Expat Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Da har du sikkert masse melk til ham nå og han hviler ut Kos deg med ekstra søvn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå