nurket i magen* Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 det er mange som sier til meg at jeg ikke må tenke så ille på å få barn. men det er lettere sagt enn gjort, noen som har noen tips på hvordan jeg skal greie det??? typen min er i militæret og når han kommer hjem, er det selvfølgelig rett i sengen.. og jeg går og tenker "nå klaffer det sikkert" har ikke tellingen på hvor mange tester jeg har tatt, men ingen er positive, blir like skuffet hver gang,, ønsker bare at NÅ skjer det, at storken kommer til meg.. føler at alle blir gravide, men ikke jeg.. hva kan jeg gjøre for ikke å tenke så mye på det, og at det klaffer???????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8187673-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja jeg vet at det er mye lettere sagt enn gjordt å la være å tenke på å bli gravid. Jeg er der selv. Det som beroliget meg var at legen min sa hvis alt er normalt og begge er friske så tar det ca 6-8 måneder fra mann prøver til mann er gravid. Da mente hun sex annen hver dag sånn ca. Men jeg anbefaler deg å la være å kjøpe EL tester og graviditetstester, når du ikke har de hjemme så kan du ikke ta de. Vi har jo akkurat begynt å prøve å bli gravide og i januar så kjøpte jeg EL tester og den var faktisk sterkt positivt den dagen kalkulatoren beregnet EL men fikk mensen 31 men nå har jeg ikke kjøpt de og gidder heller ikke. Tenkte vi prøver i ett år og hvis de ikke skjer noe frem til nytt år så tar jeg kontakt med legen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8187673-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-8187887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå