Gå til innhold

Ohwæææ...

mittlillebøllefrø&bøllefrøkna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det bare blir mer og mer skummelt å lese "uke til uke" nå jeg... Er i uke 34, så gapet mellom der og UKE 40 blir liksom bare mindre og mindre!

Før var alt så langt fram at jeg ikke tenkte sååå mye på det, men nå er det liksom mer og mer tanker om fødselen og om tida etterpå, med det lille nurket og HVA F**N GJØR JEG DA??! ;)

Hjælp og ulp....

Ganske skummelt, men må jo også legge til at jeg gleder noe helt vanvittig da!! :)

Noen fler som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - det er til tider litt "skrekkblandet fryd"!!!

Blir i alle fall en stor endring i livene til oss 1.gangs mødre!!

Lykke til!!

Skrevet

å jeg kjenner meg sååå igjenn!! Det nærmer seg ekstremt fort nå, og ukene bare flyr.. Nesten litt skummelt, selv om jeg gleder meg mye til å bli mamma. Så aner jeg jo ikke hva jeg går til, alt er jo nytt og uvant. Hva om jeg ikke passer som mamma selv om det var det jeg ville mer enn noe annet i hele verden.. *Grøss*

ER i uke 34 jeg og nå.. Slutten virker sååå nærme..!

Skrevet

Ja, skjønner GODT hva du mener og jeg har født før!!

Er også i uke 34, syns det nærmer seg litt for fort... Jeg var også sånn med første, men nå tenker jeg mer sånn: Det blir to stykker, hva hvis begge våkner om natten samtidig og min samboer er offshore, og babyen gråter og datteren min på 4 maser og alt blir bare stress??? Hva pokker gjør jeg da?? Eller hva hvis jeg er opptatt med babyen og hun på 4 faller og slår seg eller noe? Jeg kan jo bare være en plass om gangen, og nå får jeg TO barn.... Stønn... Det gikk så greit med hun første, hun var verdens snilleste baby og har automastisk tenkt at han her inni magen blir det og, har ikke falt meg inn at det finnes kollikk og sånn... Litt panisk når jeg tenker på det, ja! Men gleder meg og sinnsykt!!! :)

Skrevet

Hehe...

Ja, jeg er der selv.

nå ligger jeg inne på observasjonsposten for gravide frem til fødselen, som visst nok er max en og en halv uke til.

>Jeg er 35+0 nå mandag, og har moderat svangerskapsforgiftning.

I tillegg er hun litt i minste laget, så hvordan skal jeg tørre å ta i henne?:s

MEN det er ikke en ting på jord jeg gleder meg mer til, enn å se veslejenta mi:)

Skrevet

Så bra at vi er fler i samme båt..

De sier det er bare sunt å være nervøs før sånne store sting, så får vel prøve å slå meg til ro med det! Jeg tror det kommer til må gå så bra atte!! *overbevise seg selv* hehe

Dere må ha masse lykke til ihvertfall, med fødselen og alt sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...