Gå til innhold

Hva skjer Chrissy, er du på føden mon tro??

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hellu,,!

så søte dere er da,jenter som tenker på meg :-)

joda,her har dere oppdateringer fra i går....:

jeg ringte føden med en gang å forklarte disse kynnerne,de sa det var vanskelig å vurdere det på telefon!så jeg fikk samboeren min og kameraten hans til å kjøre meg ned til ulevåll der jeg valset inn med vond rygg ,svettetokter og sterke kynnere....

alt var i sin skjønneste orden der jeg lå til slutt i en av fødestuene på avdeling b(de hadde akutten der i helgen ,så sent)

jeg hørte også at det foregikk en fødsel i rommet ved siden av***panikkk***jordmor sa at hun så det var liv og aktivitet i livmoren min men det var ikke regelmessig eller sååå sterke at det var akutt,men hun ville t en lege til å se på "åpningen min"

jeg ble sendt til venterommet utenfor der det satt to familier med sine nyfødte,da gikk det virkelig opp for meg at jeg skulle blo mor til to.begynte nesten å grue meg til jeg så hvor mye de nybakte mammaene nussa,lukta ,kikka på disse små klumpene som var tulla rundt i lyseblå ulevåll-helsetepper!

etter tre timer på dette venetrommet,sulten ,sliten,vondt og kvalm gikk jeg inn igjen å spurte forsiktig disse skravlebøttene av jormødre(kjempekoslige) om hvor lenge jeg måtte vente.-den legen som skulle undersøke meg var midt i en fødsel så de sa at jeg måtte nok vente en

halvtimes-times tid til.

jeg spurte med et smil-kommer jeg til å føde nå de nærmeste dagene,jeg må ha meg mat og hvile for jeg klarer ikke å slappe av her uansett??.hun som undersøkte meg lo og sa ,nei du føder nok ikke med det første,men det kan være greit å undersøke så vi vet hvor langt i prosessen du er....de sa jeg kunne få en seng og mat men jeg følte at uansett så hadde jeg aldri fått slappet av eller spist god mat der.så jeg dro hjem!!!!jeg lovte å ringe hvis det ble verre.

hadde kynnere i hele går kveld og våknet flere ganger av det i natt.men guuuud så deilig det var å spise mat og slappe av på sofaen med søndagsfilmen!følte det beste var at jeg dro hjem,så jeg fikk slappe av for kynnerne ble bare verre der jeg satt og følte at alle stirrra på meg der de gik ut og inn av føde og barsel (for jeg er jo veldig stor nå)

men uansett-da er det vel kanskje ikke så lenge til ,for jodmora mente at dette var modning som var på gang ;-)

håper alt er bra med dere andre ,da:-)

tenkte meg det skjønner du,siden du plutselig var borte ;) Var sikker på du hadde blitt mor jeg nå, kan tenke meg hvordan den følelsen var ja og se de deilige små nurkene som bare er noen timer gamle... Joda går litt sånn opp og ned her, var på kontroll idag og guttene har vokst litt siden sist, og ingen ting er jo bedre enn det.. Tv1 veide ca 2200 og Tv2 veide 1900 men den forskjellen har det vært på dem hele veien..Alt var bare vel med nurkene men det var værre med a mor.... slo ut som vanlig på urinen også hadde jeg høyt blodtrykk noe de ikke likte sånn veldig så jeg skal dit allerede igjen til torsdag for etter kontroll. Om jeg ble værre og følte hodepine, og ett slags press i magen nå så skulle jeg ringe føden med engang.. Så det var jo ikke så morro og høre heller da..Har egentlig ikke følt meg sånn veldig i form heller den siste tiden men..... Nå er jeg hvertfall under oppsyn! Så jeg er litt deprimert idag, føler meg så ensom for tiden også da samboern jobber snart døgnet rundt og jeg har ingen til og støtte meg :( Håper i hvertfall at det har sunket litt til tordag da, vil jo at de skal være der så lenge som mulig!

Du for ta det med ro du også da snuppa kansje du blir mor snart gitt ;) Hihi.... Men vi snakkes vel, klarer meg ikke en dag uten bim nei...

Hilsen meg, og gutta;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...