mammarie Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Noen som har lyst å vise meg 3d bildene sine? er så spent på hva jeg kommer til å få se! var det forresten lett å se kjønnet?
ks23 med William og Lucas Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Mitt er fra uke 24 ikke så langt unna da...Og jeg må faktisk si at jeg ble ganske overassket over hvor bra bildene og jeg hadde vel også ventet at nurka var mindre og tynnere men syntes de ble fine jeg : ) De ligger i albumet mitt om du vil titte..
ks23 med William og Lucas Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 ang kjønn så kunne de se det med engang på begge, men selvfølgelig kommer det jo ann på hvordan de ligger da!! Lykke til.......
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 ja det var lett å se det selv om jeg ikke helt trodde det... Har tre gutter og den siste her ble jente
mammarie Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2007 takk skal du ha, godt å høre:) tror du det er lettere å se kjønnet her enn på vanlig ul? fosteret mitt har en tendens til å ligge med beina opp mot magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå