Gå til innhold

Hva er "hverdags-luksus" for dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Når mannen min er hjemme i ukene så synes jeg det er sååååå luksus at han henter avisen til meg om morgenen :-) Vi har absolutt ikke lange veien til postkassen, maks 10 meter kanskje, men synes det er skikkelig luksus ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ta en laaaaang dusj etter at ungene har lagt seg:) Og få sove på søndagsmorgenen:) Det er som regel min sovedag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sambo står opp med gutten vår på hverdagene før han skal på jobb og ikke vekker meg før han drar kvart på åtte. Det er skikkelig deilig i forhold til å måtte opp seks-halv sju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min luksus er bare å få gå hjemme med Benjamin mens pappa jobber. Jeg har ingen inntekt, bare engangsstønaden, så det kaller jeg luksus. Nyter dagene.

Men å ta en dusj på kvelden og ikke lure på om han er våken og skriker, men pappaen er der og har han. Det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må vel være som flere andre har nevnt... Å dusje så lenge man vil uten å måtte stå og lytte etter barnegråt... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen min tar med seg de to eldste om morgenen, til skole og barnehage, har Nora og jeg en deilig og rolig morgen hjemme - det er luksus, det!

 

Ellers synes jeg hverdagen min er fylt med luksus, jeg! Tenk så heldig jeg er som får deilige barnearmer rundt nakken for klemmer på både det ene og det andre kinnet! Hverdagsluksus er vel å nyte øyeblikket - også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min samboer leverer eldstemann i barnehagen så jeg kan sove til halv ni, eller få to hele timer til å gå på shopping, ta en lang dusj, lese en god bok helt i fred eller bare se på tv uten å sitte på ank for at minsten våkner :=)

 

Ellers er jeg helt enig med tre små !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne timen jeg har for meg selv på morgenen etter at vi har vært våkne i nesten to timer. Da koser jeg meg med kaffe og frokost, dibber litt og tar en dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som flere andre her har nevnt. Den dagen i uka man får sove litt lengre og den timen patrick sover om formiddagen. Da slapper jeg bare av å nyyyter stillheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksus for meg er å ta en dysj uten at barna er tilstede, og at jeg slipper skynde meg å dysje på 1 minutt, fordi barna venter.....når mannen er hjemme, bruker jeg laaaaaaaaaaaaaaaang tid i dysjen...føler meg rein etterpå da ja, hehe!

Ellers er det luksus når 3 åringen våkner kl 8 og min mann står opp med han, så jeg og sanna kan sove hele formiddagen...DET er deilig det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...