Gjest Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Når mannen min er hjemme i ukene så synes jeg det er sååååå luksus at han henter avisen til meg om morgenen :-) Vi har absolutt ikke lange veien til postkassen, maks 10 meter kanskje, men synes det er skikkelig luksus ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Å ta en laaaaang dusj etter at ungene har lagt seg:) Og få sove på søndagsmorgenen:) Det er som regel min sovedag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. februar 2007 #3 Del Skrevet 11. februar 2007 Når sambo står opp med gutten vår på hverdagene før han skal på jobb og ikke vekker meg før han drar kvart på åtte. Det er skikkelig deilig i forhold til å måtte opp seks-halv sju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #4 Del Skrevet 11. februar 2007 En time alene på trening er min luksus, eller de helgene jeg får sove lenge.Skjer ikke så ofte, men er så deilig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. februar 2007 #5 Del Skrevet 12. februar 2007 Min luksus er bare å få gå hjemme med Benjamin mens pappa jobber. Jeg har ingen inntekt, bare engangsstønaden, så det kaller jeg luksus. Nyter dagene. Men å ta en dusj på kvelden og ikke lure på om han er våken og skriker, men pappaen er der og har han. Det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 Å få seg en time eller to helt alene av og til, også å kunne står i dusjen uten å måtte høre etter skriking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. februar 2007 #7 Del Skrevet 12. februar 2007 Det må vel være som flere andre har nevnt... Å dusje så lenge man vil uten å måtte stå og lytte etter barnegråt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 12. februar 2007 #8 Del Skrevet 12. februar 2007 Om mannen min tar med seg de to eldste om morgenen, til skole og barnehage, har Nora og jeg en deilig og rolig morgen hjemme - det er luksus, det! Ellers synes jeg hverdagen min er fylt med luksus, jeg! Tenk så heldig jeg er som får deilige barnearmer rundt nakken for klemmer på både det ene og det andre kinnet! Hverdagsluksus er vel å nyte øyeblikket - også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #9 Del Skrevet 12. februar 2007 Når min samboer leverer eldstemann i barnehagen så jeg kan sove til halv ni, eller få to hele timer til å gå på shopping, ta en lang dusj, lese en god bok helt i fred eller bare se på tv uten å sitte på ank for at minsten våkner :=) Ellers er jeg helt enig med tre små !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 13. februar 2007 #10 Del Skrevet 13. februar 2007 Denne timen jeg har for meg selv på morgenen etter at vi har vært våkne i nesten to timer. Da koser jeg meg med kaffe og frokost, dibber litt og tar en dusj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 13. februar 2007 #11 Del Skrevet 13. februar 2007 Det som flere andre her har nevnt. Den dagen i uka man får sove litt lengre og den timen patrick sover om formiddagen. Da slapper jeg bare av å nyyyter stillheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 13. februar 2007 #12 Del Skrevet 13. februar 2007 Luksus for meg er å ta en dysj uten at barna er tilstede, og at jeg slipper skynde meg å dysje på 1 minutt, fordi barna venter.....når mannen er hjemme, bruker jeg laaaaaaaaaaaaaaaang tid i dysjen...føler meg rein etterpå da ja, hehe! Ellers er det luksus når 3 åringen våkner kl 8 og min mann står opp med han, så jeg og sanna kan sove hele formiddagen...DET er deilig det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå