Gå til innhold

Doppler/hjertelydmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på hva det kalles, men dere vet sikkert hva jeg mener... det man kan høre hjertelyden til babyen med hos lege/jordmor..

Noen som vet hvor man kan kjøpe et sånt apparat, evt legge ved en link til meg??:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mammaogmeg.no der har de hjertemonitor:)

Skrevet

Mannen min søkte på google, og fant en via amazon.com

Finner hjertelyden helt fint =)

Skrevet

Jeg har kjøpt hjertemonitor på mammaogmeg.no men har ennå ikke hørt annet enn suselyder fra mine egne innvoller... (i 21. uke nå).

Skrevet

Har bestilt en sånn nå...noen som har hørt noe med den da?? er 13 uker på vei..

Skrevet

på www.babywatcher.no kjøpte jeg min, jeg venter fremdeles min, bestilte vel for 1 uker siden

Skrevet

Bestilte på mammaogmeg.no...det sto der at varene normalt sendes innen 24 timer...så vi får vente og se!!bare lurer på om sånt funker!!egentlig veldig skeptisk til det,men alt er verdt et forsøk da:-)

Skrevet

Bestilte på mammaogmeg.no...det sto der at varene normalt sendes innen 24 timer...så vi får vente og se!!bare lurer på om sånt funker!!egentlig veldig skeptisk til det,men alt er verdt et forsøk da:-)

Skrevet

Jeg er bare i uke 14 enda,og fant først i går noe som minner om hjertelyden. Men hører bevegelsene og sparkene til smurfen helt fint. Kjempeartig. Gleder meg til smurfen kommer litt lemger opp så vi hører mer :)

Skrevet

Jeg er bare i uke 14 enda,og fant først i går noe som minner om hjertelyden. Men hører bevegelsene og sparkene til smurfen helt fint. Kjempeartig. Gleder meg til smurfen kommer litt lemger opp så vi hører mer :)

Skrevet

Ville bare fortelle dere at min jordmor fraråder å ha en sånn hjemme.. Doppleren er jo som et ekkolodd og sender lydbølger inn for å få svar. Hun sier det ikke er noen forskning på hva dette kan gjøre med utviklingen av f.eks ørene på en sårbar tid for fosteret.. Hun bruker den på hver kontroll, men bare akkurat så lenge at hun får telt pulsslagene, så vil hun ikke mer..

Kanskje lurt å ikke overdrive bruken.

Skrevet

Dette fikk jeg også beskjed om, men det er en sort som heter BebeSound hjertemonitor, denne sender ikke lydbølger, og er ikke skadelig !

Denne virker som en mikrofon.

Skrevet

hjertemonitor er ikke det samme som et ultralydapparat nei!ultralyd sender lyder inn,mens hjertemonitor bare hører på en måte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...