Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Litt usikker på hva det kalles, men dere vet sikkert hva jeg mener... det man kan høre hjertelyden til babyen med hos lege/jordmor.. Noen som vet hvor man kan kjøpe et sånt apparat, evt legge ved en link til meg??:-)
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 mammaogmeg.no der har de hjertemonitor:)
Solskinnsjenta Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Mannen min søkte på google, og fant en via amazon.com Finner hjertelyden helt fint =)
McQueen Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har kjøpt hjertemonitor på mammaogmeg.no men har ennå ikke hørt annet enn suselyder fra mine egne innvoller... (i 21. uke nå).
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Har bestilt en sånn nå...noen som har hørt noe med den da?? er 13 uker på vei..
vic_89 med prinsen Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 på www.babywatcher.no kjøpte jeg min, jeg venter fremdeles min, bestilte vel for 1 uker siden
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Bestilte på mammaogmeg.no...det sto der at varene normalt sendes innen 24 timer...så vi får vente og se!!bare lurer på om sånt funker!!egentlig veldig skeptisk til det,men alt er verdt et forsøk da:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Bestilte på mammaogmeg.no...det sto der at varene normalt sendes innen 24 timer...så vi får vente og se!!bare lurer på om sånt funker!!egentlig veldig skeptisk til det,men alt er verdt et forsøk da:-)
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 Jeg er bare i uke 14 enda,og fant først i går noe som minner om hjertelyden. Men hører bevegelsene og sparkene til smurfen helt fint. Kjempeartig. Gleder meg til smurfen kommer litt lemger opp så vi hører mer
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 Jeg er bare i uke 14 enda,og fant først i går noe som minner om hjertelyden. Men hører bevegelsene og sparkene til smurfen helt fint. Kjempeartig. Gleder meg til smurfen kommer litt lemger opp så vi hører mer
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #14 Skrevet 12. februar 2007 Ville bare fortelle dere at min jordmor fraråder å ha en sånn hjemme.. Doppleren er jo som et ekkolodd og sender lydbølger inn for å få svar. Hun sier det ikke er noen forskning på hva dette kan gjøre med utviklingen av f.eks ørene på en sårbar tid for fosteret.. Hun bruker den på hver kontroll, men bare akkurat så lenge at hun får telt pulsslagene, så vil hun ikke mer.. Kanskje lurt å ikke overdrive bruken.
Prinesesse Vil Ikke Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 Dette fikk jeg også beskjed om, men det er en sort som heter BebeSound hjertemonitor, denne sender ikke lydbølger, og er ikke skadelig ! Denne virker som en mikrofon.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 hjertemonitor er ikke det samme som et ultralydapparat nei!ultralyd sender lyder inn,mens hjertemonitor bare hører på en måte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå