Gå til innhold

I morgen er det din tur, Vilsågjerne

Anbefalte innlegg

Ville bare si lykke til til deg, jeg C";)

Jeg har nå sprayet siden torsdag, og merker hittil ikke noen bivirkninger annet enn litt stikkinger og vondt i magen av og til. Men ikke så kjempevondt altså. Så blir det ikke værre enn dette skal jeg neimen ikke klage.

Skal du også spraye 4 ganger om dagen?

Vi følges i løypa videre!

Klem fra

Fortsetter under...

Hei på dere jentene !

Så koselig å finne et innlegg postet til meg C";)...

I morgen er det min tur.Jeg er virkelig urolig for det nå....*smiler*

Men det går nok helst greit...

Skal spraye 2 ganger pr dag i hvert nesebor jeg.Håper jeg slipper bivirkninger.Er vel best å ikke tenke på det antagelig.

Jolanta:Hvor var det du holdt til igjen,altså klinikken?Mener å huske at det var du som bor i fødebyen min...Når blir ul for deg ,og uttak?

Bula:Du er rett etter oss..snart sprayer du og...

Jenter :Dette blir spennende!

Klem fra

Jeg å vil hive meg på denne! Ja i dag skjer det vennen! I dag er ventetiden for deg over. :o)

Dette kommer til å gå din vei, det er jeg sikker på. Å jeg kommer løpende etter deg! hihi (Begyner å spraye igjen i mars)

Krysser alt jeg har for at du får satt kroppen i en skikkelig overgangsalder slik at groforholdene til mange mange egg er fine. :o)

Nå er du igang! :o)))))))))))))))))))

Stor klem fra din venn

Annonse

Så glad jeg er for at dere jenetene finnes....C";)

Spray er helt ok,bare å huske på det nå fremover så...hihi.

Vi er mange i gang nå,det er supert !

Kessi :Godt å høre at du er i gang igjen i Mars.Opp med hodet jenta,dette skal gå din vei nå.Gleder meg til ny kaffe-prat når det roer seg med jobbinga for oss begge.

Til dere alle :Ha en super mandag.Ny uke nye muligheter !

Klem

Hei igjen Vilsågjerne!

Ja, det er noe styr med den sprayen ja. Fort gjort å glemme innimellom.

Du spurte hvor jeg holder til - jeg hører til Riksen i Oslo.

Jeg vet ikke noe mer enn at vi skal på info-møtet 27. februar. Har foreløbig kun kjøpt spray og skal ta med resepten på møtet. Så får vi høre da hva som skjer/når ting skjer.

Det eneste hun sa da jeg ringte inn mens, var at det var satt av tid til meg i uke 11 for uttak, så da er det bare å håpe C";)

Vi snakkes videre - vi må holde kontakten.

Klem

Hei igjen Jolanta !

Så flott at det er uke 11 som gjelder for deg også.

Da er vi temmelig likt altså...

Jeg skal begynne å stikke den 28 februar,og på ul den 9 mars(Fredag i uke 10).

Vi går en spennende tid i møte jolanta...

Jeg har foreløpig ikke merket noe av sprayen,men har jo kun brukt den i 2 dager da.Vet ikke når man eventuelt kjenner bivirkninger jeg...Satser i grunnen på at jeg er en av dem som klarer meg uten dem...Håper du har det flott,og at dagene fremover går fort for oss alle.Gleder meg til vi er rugere !Klem fra

Hei Emma *

Kjenner du bivirkniger av sprayen?

Hvordan er du plaget ?

Hvor holder du til Emma?

Moro at vi er helt likt..

Har på følelsen at vi vil trenge hverandre her inne etter hvert...

Godt å ha noen som vet hva man snakker om underveis...C";)

Hei igjen

Nei kjenner ikke noe av sprayen ennå. Pleier å komme på dag 4-5. Og i dag er det dag tre. Så i morgen eller i overimorgen starter morroa for min del.... he he...

Plagene jeg pleier å få som plager meg aller mest er: sinnsykt vondt i hode *au au au*, forferdelig trøtt, sover og sover og sover ZZZZZZZZZZZZZZZ.

Ellers så blir jeg litt småkvalm, men det er verst når jeg starter på sprøytene, hetetokter, kviser, fett hår og skikkelig grinete. Det kjennes ut som en ny runde med pubertet.

Jeg hører gjerne selv at det jeg sier er irrasjonelt, men jeg klarer bare ikke å styre meg (stakkars gubben).

Det har ikke vært like ille hver gang altså, men det kan være en ganske slitsom tid. Jeg pleier å roe helt ned med aktiviteter og jobb i denne perioden. Kroppen klare ikke samme kjøret som til vanlig.

Beste rådet jeg kan gi deg er å lytte til kroppen i denne perioden, den sier i fra:-)

Synes det er en eviiiighet til sprøytestart, det er liksom da det hele starter. Nå er det bare en irriterende periode....

Håper du slipper lett unna alle disse bivirkningene, det er som sagt ikke alle som kjener noe.

Annonse

Hei igjen Emma*

Jeg håper og tror jo at jeg skal slippe de værste bivirkningene.

Er jo bare på dag 2 enda,men det er jo lov å håpe.Jeg har det travelt opp på jobb en ukes tid til,men så tar jeg ferie.Til forsøket er utført.Det skal bli deilig.Har jo kanskje den fordelen at det er første gang nå,så jeg har ingen ting å sammenligne med.Så alt som skjer denne gangen blir betraktet som normalt liksom...

Hørtes ut som om du har hatt noen tøffe runder med medisiner.

Hva slags spray/sprøyter har du gått på?

Og doser ?

Klem fra

Høres ut som du har en fin innstilling til det hele. Det er sant som du sier at du ikke har noe å sammenligne med.

Nytter ikke å høre om andres plager, men må oppleve det selv hvis du skjønner. Vi er så forskjellige og takler ting forskjellig. Jeg har jo tillogmed opplevd forsøkene forskjellig. Huff dette ble rotete!!:)

Sprayer med Synarela morgen og kveld, og denne gangen skal jeg forsøke Menopur. 150 IE.

Har tidligere brukt Puregon 125, 150 og 200 IE, og så har jeg forsøkt en medisinen ifb med et forskningsstudie. Blir spennende å prøve Menopur denne gangen, kanskje det er den som skal til for å lage gullegget mitt *håpe håpe*

Hva slags medisiner bruker du og doser?

Høres bra ut å ta ut ferie i forsøket, godt å tenke på seg selv og gjøre som man vil. Slippe å stresse på jobb

Jeg sprayer også 2 ganger pr.dag med synarela,men jeg skal bruke gonal-f sprøyter.Dosen var satt til 187,5.Er kjempespent på sprøytene,men i og med at det er "penn" regner jeg med at værste skrekken er over etter å ha satt den første...C";)

Har jo glemt å spørre/eller glemt svaret...Hvor er det du holder til ?

Satser på at gullegget ditt snart er under produksjon C";).

Dette er og blir vårt år !

Hei igjen!

Nå har jeg snart sprayet i 1 uke og har ikke hatt noen store bivirkninger. Det eneste jeg merker at "lunta" ikke er altfor lang og så har jeg følt meg litt tung og sliten i kroppen de siste dagene.

Var hos legen i dag for å sjekke blodtrykk ( jeg har nemlig for høyt blodtrykk og går på medisiner... ) i forbindelse med at jeg har begynt på sprayen, men det var heldigvis helt fint....C";) Skal sjekke det igjen når jeg begynner på sprøytene. I tillegg må jeg nok følges opp tett framover hvis/når jeg blir gravid.

I morgen skal jeg til akupunktur/fotsone. Det er på en klinikk som har spesialisert seg på uforklarlig barnløshet og i forbindelse med IVF, så det blir spennende. Har du begynt på noe alternativt enda?

Ja, vi går virkelig en spennende tid i møte og jeg må innrømme at jeg har mange tanker i hodet. Men så utrolig godt å få luftet ting her inne.

Vi høres da!!!

Klem fra

Hei Jolanta !

Så flott at du ikke har hatt noen plager,la oss håpe det fortsetter slik..

Det at blodtrykket er stabilt var jo også supert,en bekymring mindre vet du !

Du nevnte akupungtur og fotsone..

Jeg begynte med akkupunktur for et par uker siden,og jeg må si det er kjempespennende!Jeg var overasket over hva de nålene gjorde med kroppen min,og skal gå jevnlig frem mot forsøket,og før og etter innsetting.Dette hadde jeg en god følelse på...

Ellers ingen plager med sprayen,og jeg er kjempefornøyd...Er et pes med å få gjort det til rett tid i forhold til lange dager på jobb og møter og slikt,men i dag dro jeg den med forkjølelse...hihi...Gikk jo fint det og...

Er jo ingen vond løgn akkurat...

Er veldig spendt på alt som skjer videre...Har jo lest mye...om mange....men alt er jo nytt for meg...

Blir nok snart fastboende på dette forum,når det nærmer seg...

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...