Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hei folkens, har 2 uker igjen og er forkjølet og oppblåst.Har spist lite,men allikevel gått opp 6 kg. Klarer nesten ikke å gå på do, kommer bare ut bitte litt og gjør vondt som f da. Kan jeg bruke klyster?Spiser vanligvis mye frukt å grønt, så får i meg masse fiber, har og spist sånn pulver som en skal blande ut med vann, hjelper ikke. Har og fått en god bundt med hemoriderm fysjom. Noen gode råd?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 ikke at jeg vet noe, eller er noen ekspert, men jeg vil tro at hvis du har gått opp 6 kilo på 4 dager så er det pga vann i kroppen, selv om systemet ellers er forstoppet. vet desverre ikke om du kan bruke klyster, og har desverre ikke noen gode råd. håper iallefall at svaret kunne være litt til trøst.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 6 kg på 4 dager høres veldig mye ut. Har du snakket med legen din? Det kan jo være greit å utelukke svangerskapsforgiftning. Lykke til uansett - nå er det ikke lenge igjen:-)
lettereforvirra Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jøss! Trodde jeg var ekstrem som la på meg fem kilo på to uker. Jordmor sa at det sikkert var mest vann. Sjekk opp med legen eller jordmor i morgen! Jeg hadde sukker i urin og måtte sjekkes opp for svangerskapsdiabetes. Uff, om jeg skal legge på meg fem kilo hver andre uke så kommer jeg ikke til å få plass i dusjkabinettet lengre:) Sliter jo litt allerede! Og hvis det er vann så går det fort av!! Heldigvis:!!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Hei!!! huff a er en del det, sliter med slappe muskler der nede jeg også.. Legen min sier at det går godt an å bruke klyster, så jeg har brukt slik mini klyster på de verste dagene... og for ikke å bruke så mye muskler( ang hemorridene) så tar jeg varmt vann på dopapir/engangsservietter å legger mot hemoridene, det får satt det igang med meg.... Håper at det kan hjelpe... Lykke til, ser at du forhåpentligvis ikke har så lenge igjen............
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #8 Skrevet 11. februar 2007 Burde kanskje sjekke deg for å være sikker på at du ikke har svangerskapsforgiftning. Hurtig og kraftig vektøkning kan være ett symptom på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå