j05-g07-fødeklar Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 vurderer å kjøpe en quinny zapp som jeg kan ha bilstolen på....noen erfarimger?? pos/neg Takk
snartmammapåny Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Har sett litt på den, men ikke bestemt meg for å kjøpe ennda.. Her er iallefall det jeg har funnet ut. Små hjul som ikke funker på ujevn vei. Fungerer best som inne(kjøpesenter ol.) vogn.. Ryggen kan ikke reguleres, så man har bare en sittestilling, noe som gjør at barnet ikke kan sove i den. Altså begrenses bruken noe.. Kan slåes mye sammen og tar veldig liten plass i bilen, noe som er greit når man har mye annet som tar opp mye plass i bilen. Trenger liksom ikke å tenke på at den bruker unødvendig plass. Så den kan alltid ligge i bilen. Virker helt grei som vogn til bilsetet da, men er usikker på hvor anvenlig den blir til noe annet senere...
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Har nettop bestilt meg denne på babytrader.co.uk nå. Synes den ser grei ut til kun å ha bilsetet på på kjøpesentere etc., den er nok ikke noe særlig trille til annet bruk, tror jeg heller kommer til å kjøpe buzz neste sommer, men zappen er nok ikke så vanskelig å få solgt igjen da.
Da HarViTreUnger Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg brukte denne utrolig mye sammen med babystolen. Da han sluttet å bruke setet monterte jeg på trekket igjen. Han sitter ikke så veldig bra i den nå (er 1 år) og grunnen til det er at han blir sittende litt henslengt. Det samme opplevde jeg da jeg brukte den til storesøster. Men om noen måneder er den i hyppig bruk igjen (storesøster satt fint i den fra 15 mnd alder). For meg er det ikke noe problem at den ikke kan legges ned (jenta mi sov fint i den et par timer). Jeg er fornøyd med den jeg og summasumarum så har den vært myyye i bruk.
milva76 Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Sjekk ut TFK BUggster. Den er lik Zapp, men har liggestilling. Mener du ihvertfall kan bruke MaxiCosi på den.
mammmamia ** Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Den er helt super! Men du får ikke lagt ned ryggen på den da, så når ungen vokser ut av bilsetet kan den ikke brukes som sovevogn..! Vogna er super å trille på all slags føre (utenom snø og veldig ujevnt underlag da) og er helt genial som bilsetetrille :-) Kan ha den med helt inn til flyet om dere skal ut og reise, og den tar bitteliten plass sammenslått :-)
j05-g07-fødeklar Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2007 Det står ingen ting om at en kan bruke bilstol på den i det hele tatt. Dersom det hadde gått hadde jo det væt den ulitimate tilla. Jeg har nemlig TFK twist og har bag til den som jeg da også kunne bruke på buggsteren. Så.... VET NOEN OM DET GÅR AN Å BRUKE MAXI COSI BILSTOL PÅ BUGGSTER???? takk takk for svar folkens. Dersom det ikke går med bilstol på buggsteren så MÅ det bli en quinny zapp...(den er jo mindre enn buggsteren da)
mammmamia ** Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Jepp, TFK Buggster har universaladapter, så du kan bruke hvilket som helst bilsete på den... Og den er KUL, men sååå dyr.. :-(
mammmamia ** Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 http://www.babyjungle.nl/english-buggies.htm Sjekk her - står at man kan ha Maxi Cosi på i hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå