Gå til innhold

Verden er urettferdig.......huff....

Anbefalte innlegg

Sitter her og gråter for meg selv.

Nettopp snakket med min beste venninne, og hun kunne fortelle meg den gode nyheten om at hun er tre mnd på vei. Og de har kun prøvd i noen få mnd. Ble jo selvsagt veldig gla på hennes vegne, men kjennens som et stort sår som aldri gror, når jeg aldri selv blir gravid.

Venter på å få komme inn til prøverør, men kjenner at tolmodigheten snart er brukt opp. Kjenner meg helt tom og utkjørt og vi har ikke bynt med prøverør engang, Lurer på åssen det kommer til å bli?

huff ble mye syting,,,,,,,,,ikke min kveld i kveld,

:-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8186572-verden-er-urettferdighuff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da vennen, det er ikke greit dette!! Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det altså- har venner som blir gravide på alle kanter, og er jo glad på deres vegne-...men det er jo jo en sorg at man ikke har kommet dit selv ennå.

Gråt i vei du...det er godt å få det ut! MEN når du for kommet i gang med prøverør er sjansen stor for å bli gravid...husk det:).. jeg forstår likevel at tålmodigheten din er borte....sånn føler jeg det også!

Jeg vet veldig godt hvordan du har det. Har holdt på med prøverør siden april i fjor, og er enda ikke gravid. Men "alle andre" klarer det på 1 - 2 - 3... Det blir bare tyngre og tyngre, og jeg ser for meg at vi til slutt en de eneste uten barn.

Synes du skal gråte og sørge så mye du trenger - det gjør godt i lengden å få det ut.

*trøsteklem*

Jeg har også vært der, det var utrolig tøfft at de fleste rundt ble gravide men ikke vi. Jeg har vært gjennom 2 forsøk og under forsøkene tenkte jeg at jeg ikke ville orke å gå gjennom ett forsøk til. Men en får uante krefter når en er i en slik situasjon og jeg er sikker på at jeg ville gått på mange flere forsøk om vi ikke hadde klart det på egenhånd. Da vi mislykktes på 2 forsøk, hev jeg meg over telefonen og fikk satt oss opp til ett nytt forsøk. Det er lov til å sørge, gråte hyle og være sint for verden er ikke rettferdig.... og jeg håper av hele mitt hjerte at dere lykkes og sitter med en baby i armene om ikke så lenge.....

hei

Kjenner meg godt igjen, det er jo urettferdig at det skal ta så lang tid.

Har også kollegaer og venninne som er gravide i alle bauger og kanter, en kollega og jeg testet t.o.m positivt samme uke ifjor.Vi jobber på samme avdeling i barnehage. Hun hadde ikke planlagt det-jeg ble gravid gjennom fryseforsøk, men mistet i uke 5+4. Har vært vondt til tider å se magen hennes vokse, men sånn er livet.

Prøver å si til meg selv at snart er det min tur!!

Husk at nå begynner jo prosessen hvor du får hjelp, noen er heldige og det sitter på første forsøket andre trenger litt lengre tid:o)

Ikke gi opp dette fikser du. Veien blir til mens man går.......................

Blir spennende å følge deg:o)

Klem

Huff!!!

Vet hvordan du har det!!!!

(det gjør vel de fleste her...)

Men som Bula sier her et sted:at man har en utrolig evne til å "overleve"og reise seg i gjenn etter et evnt fall....! Håpet er størst og vil alltid snike seg innpå,helt til du sitter der med en liten en....

Ønsker deg lykke til!

Skal gå bra skal du se.....!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...