Gjest Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg satt meg ned for å skrive litt idag, lenge siden sist. Og da har jeg glemt å skrive ned første gangen hun lo - og ikke pokker om at jeg kommer på det heller! Må ta en tlf til bestemødrene om de husker det! Har iallefall fått skrevet mye annet da og limt inn litt bilder ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har Piczo side (med passord!) hvor jeg skriver ned, og så lager jeg album på en scrappemåte:) Der skriver jeg ned en del, men må innrømme at jeg var flinkere å skrive ned til Sanna, men tar flere bilder nå. (hadde ikke digitalkamera før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #3 Del Skrevet 11. februar 2007 Prøver å skrive ned med en gang det er noe nytt med jentene, men bilder er jeg ikke like flink med. Burde tatt en opprydning og sortert bilder, men tar så tid og blir litt tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 hehe, ja, det blir liksom mer og mer sjelden nå. Tok faktisk boken for meg i går, men det var ikke så mye å skrive ennå. Må vente til han ruller fra rygg til mage eller får tenner. Det neste å skrive er liksom når han blir større og spiser selv, kryper og går..... Bilder blir liksom et tiltak nå, for alt går fra kamera til dataen. Så må en velge ut bilder, legge dem på minnebrikke, gå på fotobutikken og la dem få dem ut. Blir liksom for mye å gjøre. Men nå MÅ jeg gjøre det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 12. februar 2007 #5 Del Skrevet 12. februar 2007 jeg har faktisk vært flink til å skrive i boken. Å har en samboer som knipser bilder heilt tiden nesten:) Bildene legger jeg inn på pc,og når jeg skal framkalle de,så sender jeg de bare over nettet til en fotobutikk. Å så kommer de i posten etter en ukes tid. Kjempe enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har heldigvis vært veldig flink til å skrive i boka. Men det var mest å skrive i starten. Som "Benni-min" skriver er det ikke så mye å skrive akkurat nå... Jeg hadde tenkt å skrive en liten "sånn er jeg ved 6 mnd", kanskje jeg klarer å få gjort det i dag... Har ikke limt inn så masse bilder enda, men regner med at det kommer etter hvert. Har i hvert fall fått bestilt opp bilder tom ca 5 mnd... Tar et jafs med bilde-bestilling sånn innimellom... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå