Gå til innhold

Ammer....


kvirrevirrevitt

Anbefalte innlegg

Hva re "lov" å gjøre i forhold til slanking og amming??? kan man f.eks prøve seg på lav-karbo? bare man spiser seg mett?? Hva med denne forbrenningsteen??

 

Hvorfor er det egentlig så ille å slanke seg mens man ammer? Hvet om disse avfals-stoffene som vistnok går ut i melka da, men mange raser jo ned i vekt av bare å amme! Får ikke de avfalsstoffer og miljøgifter i melka si da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du vil trenge en del energi mens du ammer, altså er ikke lavkarbo det smarteste. Det kostholdet fører i noen tilfeller til lite energi, da folk gjerne ikke har energi til å bevege seg. Hodepine er heller ikke uvanlig, og du får.. et litt annet forhold til doen din, kan man kanskje si ;)

 

Jeg satser på å slanke meg mens jeg ammer. Hvor mye jeg kan gå ned får jordmor avgjøre. Men jeg vil ha litt karbohydrater i kostholdet. F.eks frukt og brød. Og alle grønnsakene jeg måtte føle for, istedet for baconcrisp til lunch ;)

 

Men hvilken diett som passer for deg må du selv selvfølgelig avgjøre. Kanskje lege og jordmor kan gi deg noen råd. Det eneste jeg vil fraråde deg er å hive deg på "motedietter" hvor du må spise spesiell mat som gjerne tar lang tid å lage, eller ekstremkurer som sykehusdietten.

Man skal jo leve med det nye kostholdet sitt hele livet, så det er kanskje greit om det består av ting man kan finne i vanlige butikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :o)) Høres fornuftig ut , du :o)

 

Nå skal jeg bli tynn og pen!!!!! (for man blir automatisk pen på kjøpet, ikke sant?? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...