L.april Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Denne vognen har sikkert vært nevnt her inne før, men - Kan dere vær så snill gi meg kort og greit en positivt og negativt ting om Quinnyen og hjelpe meg litt på vei? Tusen Takk!
*Askepott og hjelperene * Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hvist du mener Quinny freestyle 3xl,så er jeg veldig godt fornøyd med min. Den er god å trille,svinger lett med fremhjulet,er veldig praktisk hvist du skal frem i små butikker osv. sportsvogndelen kan snus begge veier,ryggen kan legges flatt ned. Er en veldig god vogn mener jeg :0)
L.april Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Mente Quinny freestyle 3xl Har prøvd den, men klarer å finne like mange pos som neg ting med den vogna... det som er et pluss er at den er veldig god å trille!
Murmeline Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har denne som vogn nr 2. og en Emm. Duo Edge. Fin kombinasjon, de utfyller hverandre! Comfort er elendig på nysnø og ruglete, hardpakket snø. Ellers bra trilleegenskaper. + med brems. lite lun kalesje. Glad jeg har en stor og lun vogn i tillegg:)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Minus: kke lun, tung, smal sittedel til litt større barn, lett for å velte Pluss: Vendbar, svingbart forhjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå