Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg at det blir mye innlegg fra meg her, men hvor tidlig får man vondt i magen hvis man er gravid. Kjenner at jeg har litt stikninger i magen nå skjønner dere... og så er det veldig mye slim, og rar lukt og farge på urinen... har ikm til uken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. jeg testet negativt på tirsdag, og dagene etter fikk jeg masse vondt i magen, har / løs mage, og sov dårlig.. urinlukten var også litt annerledes syns jeg å huske.. og på lørdag måtte jeg bare ta en test for å avkrefte graviditet. tenkte tr var rett rundt hjørnet jeg.. men neida, den testen va positiv den ja :) tok en ny en i dag og den var også positiv! :)

Håper det sitter en spire hos deg også :) lykke til!!

Skrevet

Takk for svar Hufsa21!! Det var godt å høre! Har på følelsen at jeg er gravid, men har bestemt meg for ikke å teste før tidligst om en uke...

Skrevet

Lykke til happy-clapper. krysser fingrene for at det sitter en spire hos deg!

vi har prøvd siden september, og denne gang, drakk jeg salvie-te før el, og så lå jeg på en pute etter sex i minst en halvtime. det funket for oss. + at vi har tatt masse vitaminer og spist sunt begge to :)

hvis ikke spiren vil sitte hos deg denne gang, kan du jo prøve dette neste gang:) hvis du ikke har prøvd da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...