Gå til innhold

går alltid med hvite truser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker at hvis jeg har på meg mørkt undertøy, vil jeg ikke komme til å se det om utfloden min forandrer seg, eller i verste fall at det skal komme blod uten at jeg ser det. så derfor; alltid hvite truser på meg.-) noen andre som gjør sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

det har jeg faktisk ikke tenkt på en gang!

Men bruker mye truseinnlegg jeg da, så det går jo for det samme.

Syns jeg har hatt så mye utflod etter at jeg ble gravid..

Skrevet

ja, jeg og!

Men det er visst helt normalt da. Har vært sånn siden med en gang jeg ble gravid, nesten.. første "symptom" på en måte..

men prøver å ikke være redd for blødninger osv, merker jeg slapper mye mer av nå da, enn tidligere i svangerskapet. nå har jeg jo sett babyen min på UL og all ting!

Har jo hatt blødninger i to omganger, den siste gangen uten mulighet til å oppsøke legen, fordi jeg var på ferie i Kina.

Men snakket med legen om det nå en mnd senere, og siden alt er i orden regner vi jo med at det bare skyldtes stress, rett og slett.

Merker at jeg bruker mye krefter om jeg skal bekymre meg hele tida. Stort sett så går det jo faktisk bra!

:)

Skrevet

ja... kan ikke huske at jeg var sånn første gangen jeg gjikk gravid... kanskje jeg er blitt litt paranoid etter at vi mistet i aug 06. prøver å slappe av, men det med trusene er bare blitt en (u)vane;-)

Skrevet

ja, kan skjønne det. særlig når en mister eller opplever komplikasjoner så blir en litt ekstra paranoid.. og kanskje du er mer på BIM eller leser mer om ting som kan gå galt?

Det med trusene er jo ikke det verste da, men kan jo være verdt et forsøk å prøve deg selv litt innimellom.. så slipper du å bli minnet på at du skal sjekke, om du skjønner?

Skrevet

er den del på bim ja, men det er bare godt å se at "alle" har omtrent samme tanker og problemer som meg.... så får gubben litt "avlastning" og hvis du skjønner;-)

Skrevet

hehehe

ja, det er godt å ha et sted å spørre om ting!

hadde feks aldri visst at jeg hadde hatt UVI om ikke det var for damene på BIM:)

Men vet ikke akkurat hvor happy mannen min er for at jeg er så mye på dette nettstedet heller.. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...