Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hei. Jeg skal ut på en fly reise på 50 min. Noen som vet om det er farlig i uke 27-28? Noe spesielt å huske på? Skal også ha med meg datteren vår på snart 3 år. Ho har vært med en gang før når ho var 1 år. det gikk problemfritt. Men lurer på hvordan det går nå... Hvordan har det gått med dere? noe spesielt å huske på? ta med? håper på svar
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 jeg skal til berlin fra tromsø når jeg er i uke 29...og det er ingen problemer i det.. kan være lurt å sjekke hos flyselskapet om de har noen regler.. støtte strømper kan være lurt...=)
Blue Lady Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Ikke farlig! men ta deg en tur opp å gå under turen, gravide er mer utsatte for blodpropp når de flyr. Du kan kjøpe støttestrømper på apoteket om du er nervøs for blodpropp, de skal forhindre det.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Jeg skal også fly når jeg er 27 uker. Jordmor sa at det ikke var noe som var farlig, men jeg måtte passe på å bevege litt på armer og ben, og at det kunne være lurt å investere i noen støttestrømper fra apoteket
~Simelisa & Marina~ Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg skal dra med fly nå på torsdag og tenker masse på det der med å fly under graviditeten..jeg er bare i uke 13 men tenker masse...
Gjest Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Jeg skal fly i 55 minutter i uke 28.. Ikke noe problem det.. Men fikk tips om at det ikke var noe særlig lurt og spise rett før du skal på fly..
Årèa3Høygravid! Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Bestilt oss sydentur i uke 33 vi... Bare restriksjoner siste 4 uker med det flyselskapet. Kan variere. 4 timer tur, men regner med det går fint- bare å opp og gå en par runder det :-) Kjempegleder meg. Godt med en uke avslappning med mann og barn før vi starter på igjen :-)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Blir så glad når jeg leser dette, da kan jeg få meg en liten ferietur til sommeren, alikevel!
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Ikke noe å tenke på, så lenge at du er frisk! Jeg skal til Miami alene med døtrene mine på 6 og 7år i uke 33. Kommer tilbake når jeg er i uke 35. Jeg gleder meg til turen faktisk, men gruer meg til varmen, hehe!!! Jeg bestilte turen før jeg viste at jeg var gravid. Legen sa at det var ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå