Gå til innhold

hva gjør dere i ventetida?

Anbefalte innlegg

Her inn er er dere i hvertfall ikke. Her sitter jeg hele helga og venter på alle symptomene deres, og det er bortimot ingen. Med så mange med ikm de neste dagene må det være noen symptomer ute og går.

Så min lille bønn fra meg er: Del symptomene deres med meg! Selv er jeg jo "nygravert" ..hi hi, og har ikke ikm før om ca 12 dager. Noe må jeg da fylle tida mi med fram til mine symptomer kommer.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8185690-hva-gj%C3%B8r-dere-i-ventetida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Martine!

Har egentlig mindre symptomer denne mnd enn sist mnd, da jeg var sikker på at jeg var gravid(selv om det nesten var umulig da jeg tok ut spiralen etter eggløsningen).

Sover veldig godt og lenge, noe som jo kan være et symptom. Hadde hodepine i hele går, noe jeg aldri pleier å ha-symptom?

Litt ømme pupper-kan være pms, eller også et symptom?

Kjenner etter alle tegn, lange dager til fredag!

Hører gjerne fra dere andre også.

Klem

Hallo martine. Jeg har IKM rundt neste helg - senest mandag 19. Ventetiden - tja, jeg har allierte meg med min riktige, kødelige tante som er på besøk frem til onsdag, og så har jeg en febersyk 3 åring samt en begynnende sykdom selv, så egentlig går tiden nok så fort. Symptomer bilder jeg meg inn blir forvirret av begynnende forkjølelse (håper ikke det utvikler seg den beryktete Missouri influenza), men egentlig er jeg fremdeles ganske støl/øm i underlivet slik jeg har vært det siden mandag. Dette har jeg aldri opplevde før - hverken ved mens eller i forbindelse med mine tre graviditeter, så jeg tror vel egentlig det er noe annet. Det er nok uansett fro tidlig å vente symptomer - et evt. egg har vel knapp hatt anlednign til å feste seg ennå.

Hei Martine-

har ikke vært her inne, nei... beklager :-)) Kjekt at du tenker på oss som har en spennende uke foran oss!

Har hatt en travel helg med gjester hele helga, så liten anledning til oppdatering her inne... Jeg har heller ikke fått tenkt særlig på symptomer, men når du først spør....

-synes faktisk at puppene er litt større enn vanlig - for første gang etter den siste MA-en. Men- har alltid tidligere pleid å ha litt mer "fyll" i BH-en etter EL, så tør ikke ta det som et tegn, selv om det er et lite håp i bakhodet....

Bortsett fra det- nada foreløpig. Men, når jeg nå kjenner etter -puppene er faktisk markant større, så kanskje...??

Måtte innsatsen din bære frukter denne måneden, martine-

håper på totalt tante-stopp for oss alle i februar !!

Klem fra

helgen er stort sett brukt til å ha fokus på ut i godværet - i alle fall har i Trøndelag har det vært fantastisk. symptomene er jo der selvfølgelig, ømme pupper, utrolig trøtt.... men også noen "vondter" som jeg ikke kjenner igjen. Store festesmerter??? eller bare kroppen som prøver å komme i rute etter sa. her er det mange muligheter.

dette går nok bra :)

Heisann!

Jeg er hjemme med syk datter idag. Ellers er det jo solskinn og en fantastisk vinterdag.

Symtomer ja.. I de siste pp har jeg fått skikkelig ömme pupper, brennende og stikkende, nesten dagen efter EL og frem til dagen för mens.

Denne pp har jeg dels en forsinka EL (dag 14 eller 15 i steden for dag 13) og ikke noen fölelse i puppene i det hele tatt! De spenner ikke,er slappe og..tja ingenting. Ingenting skedde med min temp de förste 2 -3 dagene efter EL, jeg tenkte at dette var en syklus uten EL, i sånt fall den förste jeg vet om. Men tempen steg og er nå så höy som den pleier å vaere efter EL. Er idag på dag 21. Men fortsatt ikke noe i pupperiet.. Rart, kanskje er dette förstadium til klimakteriet eller hormonforstyrrelser. Eller p.g.a stress i det siste.

Jeg er jo nå 43 år og tar det hele med prövinga litt mer med ro nå. Der har vaert så mye annet i livet i det siste...Masse jobb, en venn som tok livet sitt, Anna (datter n min) fikk nyrebekkeninflammasjon og kjempehöy feber. Så jeg må vurdere det jeg har og ta godt hånd om det jeg har. Det er ingen selvfölge. Alt annet er enn bonus. Klem og masse lykke til til deg!

Annonse

Tja, jeg har IKM rundt neste helg - senest mandag, så det er vel nå vi kan sette inn jakten på symptomer. Men ventetiden fordrives med en febersyk 3 åring, og selv er jeg nok på vei rett inn i influensaen. I tillegg har vi besøk, så jeg føler nok at tiden går fort og at jeg hverken har overskudd eller tid til å tenke på IKM akkuratt nå. Symptomene mine tror jeg nok er ganske forvirret av begynnende influensa - jeg hoster mye og har dermed blod/metall smak i munnen, temperaturen stiger og matlysten er lik nu. Kunne kanskje vært gravid-symptomer, men er dessverre red for at det er influensaen som er årsaken til dette. Har i tillegg vondt i hodet og er støl i hele kroppen. Uf, syens veldig synd på meg selv :-)

Skal se martine, at dine symptomer snart melder sin ankomst :-) Lykke til!

Hei hei.

I dag er det 3 dager til IKM.

Det murrer en del,men har jo alltid litt murringer.

Men noe er alikevel ikke slik som det pleier å være.

Etter el pleier jeg å få ømmere og større pupper frem mot ikm,men jeg kjenner absolutt ingenting i dem,nothing!!

Humøret er bare rart,akkurat nå depper jeg litt,uten noen egentlig grunn til det.Vet ikke hva jeg skal tro jeg,må bare vente og se hva testen sier etterhvert,har ikke en gang bestemt meg for når jeg skal teste.

Jeg sover litt dårlig om natta,og er trøtt som en strømpe hele dagen.

Blæææææ beskriver vel meg best nå .

Ha det fint så lenge.

Hei, Martine! Eg har håpa på dine vegne i mange månader alt, eg! NÅ må vel snart den teite tanta di høyre etter og dra seg vekk. Enkelte manglar totalt sosial intelligens, og skjønar ikkje når dei er uønska. :)

Det same gjeld tanta mi også. Skjønt, eg lurer faktisk litt om dagen. Fekk tantebesøk til rett tid måndag i førre veka, men ho forsvann etter å ha bråka litt i ca tre dagar, og puppene er nå stadig ømme. Mystisk! Det er dei jo ellers aldri i denne delen av syklus. Men kanskje det berre er treninga på fredag som sit i. Ikkje veit eg.

Lykke til, Martine!

Klem frå

Hei nicco. Koselig at du tenker på meg da. Sitter nok i klisteret her enda jeg. Tror jeg har trampet i noe sement eller noe sånt. Utrolig vanskelig å komme videre. Jeg har smuglest på forumet ditt og ser at du har slitt en del. Håper alt er bra med deg og du klarer å legge bekymringene bak deg.

Lykke til videre med rugingen.

stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...