Gå til innhold

Andre med termin ca 25.september?

Anbefalte innlegg

Hovedinnlegger her,

ja, dette er min første og alt er veldig nytt for meg. En uke siden jeg startet tråden og opplever nå litt mere dårlig balanse - nesten litt svimmel. Har ikke jogget noe mere, men prøver å gå turer.

Har også hatt antydning til blodig utflod (lys på farge). Dette stressa meg veldig. Andre som har opplevd dette? Skal til lege om en og en halv uke, håper alt er bra.

Ellers syns jeg det er supert at så mange har svart. Bra om vi alle kan fortsette å skrive om hvordan vi føler oss (stort og smått - fysisk og psykisk). Det er godt å ha noen i samme situasjon som en kan dele erfaringer med.

Fortsetter under...

Hei!!

Også termin 26 sept. Har ikke vært så aktiv her i det siste.. var mer aktiv på bli gravid-forumet! Det har sammenheng med formen å gjøre....

Er MYE kvalm og trøtt.. evig fyllesyk!!

Så dagene er litt "tøffe".. er blitt sykemeldt.. jobber på sykehjem, og der er det mye lukter og tunge tak!! Reagerer veldig på lukter! Stakkar mannen! Han lukter enten jobb eller for godt.. hehe.. ikke lett!

Har to barn fra før, på 6,5 og 8 år. Gleder meg til å fortelle det til de.. men vi er enige om å vente til eg begynner på uke 13...

Klem fra meg!

....da var det slutt for meg. Den blødningen jeg hadde tok seg opp kraftig i dag morges og endte med SA (fæl opplevelse!). Er helt tom og energiløs i dag. Forstår ingenting.... men slik er det vel for alle som opplever dette for første gang?!

Håper det går bra med alle dere andre.

Lykke til, så håper jeg at det ikke går for lenge til jeg får bli med i ny terminklubb.

Takk for meg!

Hei Gogulla,

Dette var utrolig leit å høre!

Jeg vil tro at en føler seg veldig maktesløs i en slik situasjon.

Vi andre skal holde tråden din videre. Det var et veldig bra initiativ.

Jeg håper du blir gravid igjen snart.

Lykke til, og ta godt vare på deg selv.

Hei Gogulla.

Ble kjempelei meg på din vegne når jeg leste innlegget. Håper du snart blir gravid igjen og lykke til videre. Ta vare på deg selv.

For min del så har jeg selvutregnet termin 25. sept. Skal til legen om en uke så får vi høre hva han sier. Har ikke være noe kvalm (heldigvis), men hatt en enorm matlyst. Alt av mat er bare fantastisk godt. Og hvis jeg venter litt for lenge med å spise så blir jeg veldig dårlig. Dette i tillegg til at jeg har sluttet å røyke har selvfølgelig resultert i at jeg har gått opp en del kiloer. I tillegg er jeg veldig oppblåst. Så nå passer faktisk nesten ingen bukser lengre så i dag skal jeg ut å kjøpe meg en ny bukse.

Har i tillegg vært enormt trøtt, så jeg måtte kapitulere og få meg en 50% sykemelding denne måneden. Det har hjulpet veldig når jeg har fått meg en formiddagshvil i tillegg til ettermiddagshvil. Men heldigvis begynner dette også å gå over.

Har ikke sagt til noen at vi er gravid ennå, men tenkte å si det til sjefen min og nærmeste familie og venner etter legebesøk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...