hæppi;) Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg ser du skal ha KS på AHUS 5. mars. Jeg har termin 6. mars og skal føde på AHUS. Kanskje vi ses;)?
2_TETTE Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Hei hei.. Ja da kan det jo hende vi ses:) Jeg ligger sikkert der en 4 dager iallefall....håper ikke mer enn det hvis alt går fint... Får håpe du slipper å vente så lenge da? Er det din første?
hæppi;) Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2007 Min første ja;) En jente. Regner ikke med å gå noe særlig overtid, for jeg har en akupunktør som setter nåler som "garanterer" oppstart til fødsel innen alt fra en time til en dag;)
2_TETTE Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Ikke for å skuffe deg, men brukte akupunktur sist jeg også Men gikk 12 dager over...men for din del håper jeg jo det begynner før..hihi. Men kan jo hende du får en lettere fødsel da, for det har jeg hørt mange har fått etter akupunktur og det er vel det viktigste... Jeg har en gutt på 16 mnd fra før, og nå vet jeg ikke hva jeg får:) Spennende...
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 unnskyld at jeg kommer inn og blander meg, altså- men jeg ser du har en akupunktør som garanterer at det skjer noe.. Og at du skal på Ahus, det kan bety at denne akupunktøren er i nærheten, kanskjè? Og om du kanskje vil "dele" han/ henne med meg?? Hva gjøres, og hva er det som fører til at det skjer noe? Vet dere det?? har termin i dag, men er sååå sliten etter to uker med krafitge kynnere som setter seg i korsryggen etterhvert for så å stoppe helt opp og fortsette neste dag...
2_TETTE Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 For meg funket det ikke noe særlig, men det var nok fordi kroppen min ikke var klar eller mottakelig.. Jeg vet ikke hvem hun bruker men jeg gikk til ei på Strømmen. Husker ikke hva det heter men ligger på andre siden av Barista. Hvis kroppen er mottakelig og moden reagerer den på at nålene presser på punkter som stimulerer livmormunnen til å mykne og etter hvert åpne seg. Hvis du har sånne maserier og i tillegg hat termin nå, er du sikkert klar for akupunktur og det er to forskjellige..modningsakupunktur og igangsettingsakupunktur....Den siste er vel ment som å få fortgang på ting, hvis du allerede er moden.. Håper hun over kan svare deg på hvem hun bruker da.. Lykke til
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 iik... sjekker akunpunktøren "der nede" for modning, da eller?
2_TETTE Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Nei, det må et jordmor gjøre... Jeg gikk fra 2 uker før termin til modningsakupunktur og rundt termin regnet de bare md at det var modnet litt og satte igangsetting... MEN jeg var nok ikke moden og måtte settes i gang på sykehuset og fikk en lang hard fødsel som endte i keisersnitt.... Men det hadde jo ikke noe med akupunkturen å gjøre, hadde sikkert blitt sånn uansett. Men personlig ville jeg nok vite om jeg var moden eller ikke før jeg dro på akupuntur, for føler at hvis kroppen ikke er klar er det bortkastede penger.
hæppi;) Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2007 Hei Nunne; sorry, jeg har ikke vært ine her før nå. Akupunktøren jeg snakker om heter Bente og holder til på Jessheim. Tlf.nr: hennes er: 40404061, og hun er kjempehyggelig. Jeg har vært hos henne i forbindelse med svangerskapskvalmei begynnelsen av graviditeten min, og tok kontakt med henne nå ang. modningsakupunktur. Da sa hun at hun kun satte i gang fødsler, og hadde god erfaring med det. Jeg har tre uker igjen, og ble enige om at jeg evt. tik kontakt ved termin dersom det var nødvendig. Hun ville ikke sette noe før. Vet ikke mer nøyaktig hva behandlingen går ut på, men ta kontakt med henne så får du sikkert vite mer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå