smillamilla Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 kjøper dere en som passer nå (puppene er jo større allerede..) eller en størrelse over? jeg har kjøpt en cup over, og den virker veldig stor.. kan ikke se for meg at jeg skal få sånne pupper lissom! dolly parton..
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Venter til etter jeg har født jeg, for sist så kunne jeg glemme at noe som var kjøpt før passet;)
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 C før D- nå DD- når melken kommer etter fødsel D- ca 4 mnd etter fødselen
frøy@ Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Heisann, Jeg leste at det er lurt å kjøpe en str større enn det du bruker når du er gravid. Mange går jo opp en str ila svangerskapet, så da blir det opp to str i forhold til hva man vanligvis bruker. Jeg har kjøpt på salg, så det er ingen krise om den blir for stor eller liten, da får jeg bare kjøpe ny i riktig str etter fødselen.. :-)
**synne** Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 mine blir ikke større når jeg er gravid, og ikke så mye større når melken kommer heller... Så jeg kjøper BH som passer nå -eller som er tøyelig og litt stor kanskje.. Men sist kjøpte jeg en i en cup opp og den kunne jeg ikke bruke, for den ble ALT for stor.. Så man er jo ikke garantert å bli så mye mer barmfager da... Kjøper heller en som er hakket større rundt..
kokko Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 sist jeg gikk gravide gikk jeg opp en eller to cup størrelse når jeg gikk gravid, så jeg kjøpte ammebh før jeg fødte... jeg fikk ikke større pupper når jeg begynte å amme... så denne gangen kjøper jeg ammebh i den størrelsen som jeg bruker nå...
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 ser ut som om dette er veldig individuelt, første gang kjøpte jeg en som var "for stor" siden alle sa jeg kom til å gå opp en str. men det gjrode jeg ikke og den ble ikke brukt. Andre gang kjøpte jeg de på slutten av svangerskapet , som passet da og de passet også hele ammeperioden. Nå har jeg også kjøpt meg en ny og fin en som passer nå. Det er fire uker til termin.
smillamilla Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2007 takk! har jo gått opp en str til nå, så kan bare ikke se for meg at jeg skal gå opp enda en! også kunne jeg bytte den hvis jeg ville, så da gjør jeg nok det..
Howdy Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 Jeg kjøpte en Triumf som passet nå, men som det er litt å gå på for sikkerhetsskyld :-) (Mamabel soft??? Veldig god!) Da er jeg garantert at den passer :-) Godt å ha en på sykehuset synes nå jeg. Så kan jeg heller kjøpe noen flere etterhvert som jeg vet hvordan størrelsen blir etterhvert! En tredagers tid etterfødselen hender det at puppene blir helt abnorme, men det varer bare et par tre dager og i de dagene kan jeg godt få klemt dem inn i den Triumfbh'en. Jeg mener i hvert fall at det virkelig er verdt å bruke litt penger på ammebh. Det gjør utrolig mye for velværet at de sitter godt og holder godt på tyngden når de er fulle av melk :-)
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Er det bare meg som har små pupper eller? Bruker samme BH nå som før svangerskapet jeg, altså 85C. Vanskelig å estimere hvordan puppene kommer til å se ut etter fødselen, så jeg regner med å kjøpe litt forskjellige størrelser til å ha i tilfelle..
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 85 c er vel ikke små pupper. hi hi hi.... Forskjellig hva man går opp til. jeg gikk opp flere størrelser....har vel nå 90 d
DK+2 Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Har kjøpt amme bh på salg, 2 i min egen str å en over. Dæm e ikkje vokse nåkka enda, men dæm kain jo plutselig bli stor (snart i uke 34). Har forstått det sånn at det e vældi individuelt, så e ikkje så lett å vette om dæm bi å vekse, spesielt sia æ e førstegangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå