Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?


mamma'n til ina og ada;o)

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 9 og har hatt ganske mye vondt i magen,det stikker og verker og det gjør vondt når jeg reiser meg litt brått og når jeg nyser og hoster osv. Ringte jordmor forrige uke og fikk komme til ul samme dag, siden det var så tidlig enda så kunne hun ikke se at om det var noe galt og fosteret lå i livmoren som det skulle, så jeg er ikke så bekymret. For jeg har ikke eller har ikke hatt noen blødninger eller noe sånt, men det er så slitsomt med så mye vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan

:det var jo rart at du ikke fikk noen forklaring av jordmoren.Jeg har hatt det akkurat slik som seg med verking og vondt i magen.Slags menssmerter.Har lest om andre her inne som også har hatt disse plagene.Ar det er livmoren som strekker seg.Får skikkelig stikking hvis jeg snur meg eller reiser meg brått.Kan ikke huske at jeg hadde det slik med de andre.(dette er fjerdemann,men 7 år siden sist)Er nå i uke 11 og det har begynt å avta litt.Tror ikke det er så mye å gjøre med det.Du må nok bare ta det med ro og ha tålmodighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stiker inn fra andre terminmester, du vil nok kjenne disse stikningene gjennom hele svangerskapet. de vil komme å gå og det er helt normalt.

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...