Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Å de av dere som skal kjefte trenger virkelig ikke komentere nå en gang. Men jeg har vasket hendene med sånn sterilt vann jeg fikk av min tante å jeg har prøvt dette før men liksom ikke lagt merke til noe,men nå når fingen hadde kommet maks inn kjentes det ut som enda et lite hull der.Ikke så stort men mer en stort nok for fingeren min.Prøvte ikke å presse den mer inn da jeg oppdaget det.Betyr det at jeg har åpning? Er i uke 41.
PlinkiPlonk Skrevet 11. februar 2007 #2 Skrevet 11. februar 2007 Kan vel være en liten åpning i livmormunnen kanskje?! Du er jo over terminen, så det er vel mulig:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Imponert over dere som klarer å fingrene inn jeg... Men, ikke missunnelig, for ville aldri finne på å gjøre det selv.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Hva vil det bety hesamor?er jo ganske lei av og være gravid nå
Gizom81 Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 He he du er nok ikke alene om å fortsette karrieren som tappe safser også i graviditeten! Min tapp har liksom forsvunnet for meg den siste uken... er ikke sikker på om den er blitt flat, eller om den har "flyttet" på seg...?!? men jeg kjenner hodet igjennom livmoren, det har jeg gjort helt siden hodet festet seg... (det var visst sånn jeg fant det ut..) Det er jo nettop som deg, at jeg leter etter åpning... Men jeg leste et sted at når hode går ned og før tappen strekker seg ut flytter den bakover/innover... Er ikke til å blir klok på! Skule ønske man fikk et tegn hver uke opp til fødsel, så slapp man stersse med å prøve å finne ut!
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 11. februar 2007 #7 Skrevet 11. februar 2007 Til hovedinnlegger: Er du førstegangs eller flergangsfødende ? Jordmoren min forklarte at på førstegangsfødende avflates og avkortes livmorhalsen FØR den åpner seg. Hos flergangs skjer dette parallellt, dvs at man kan ha litt åpning selv om tappen ikke er avflatet enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå