♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Hadde sex i dag i 12-tiden, etter dette har jeg hatt vonde kynnere, blir sår i magen og den spenner seg nesten hele tiden, så har vært ganske urolig i dag... Nå har det begynt å gi seg litt, har fremdeles kynnere, men er ikke så sår i magen lenger. Det samme skjedde natt til onsdag da vi hadde sex før vi la oss til å sove, sov nesten ikke i hele tatt den natta, og dro til kontroll hos legen morgenen etter siden jeg ikke kjente liv heller... Han lyttet etter fosterlyd og sendte meg hjem igjen for å slappe av da han fant den, magen var heller ikke så hard lenger når jeg kom til legen... Tror det blir slutt på kosen vår nå... Jeg er bare 29+0 uker på vei.. Er det andre enn meg som har dette problemet? Noen som vet hva det er?? (kynnerene kommer lett ellers også, men da er jeg ikke sår i magen...)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2007 Ingen som har opplevd det samme eller vet hva det er???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå