Gizom81 Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Nei og nei det er ikke lett å holde håpet nede når det river i magen! Siden dette er mitt første svangerskap an jeg jo ikke være sikker, men de skille seg meget fra kynnerne jeg har hatt. Fredag kveld etter en lang dag på jobb startet det med krampe lignende smerter som gikk fra solarplexus og nedover. Holdt frem uregelmessig til klokken ble 02:30 da stod jeg opp og prøvde å spise og drikke litt. Krampene roet seg mens jeg beveget meg, og derfor tenker jeg som så at det er mas rier, dette har jeg da lest meg frem til i etterkant. Krampene kom og gikk resten av natten, hvor jeg fikk sove i mellom. Lørdag morgen stod jeg opp, gikk på jobb. Fikk etterhvert smerter i ryggen og senere smerter som minner om mens smerter. Etter jobb sovnet jeg og våknet etter en time med tak i magen, denne gangen mer sentrert rundt navlen og nedover, som belter, som liksom endte i følelsenen av å måtte tisse/trykk på blæren. Etter noen timer stod jeg opp og regnet da med at det ville gi seg som dagen før, men nei, de ble mer aktive! Etter å ha gått en tur for å leie film, som be en ubehagelig tur, la jeg meg i badekaret, men der ble det faktisk enda mer ubehagelig og tette. Utover kvelden fortsatte de tett og krafig, så mannen mente vi burde ringe føden. Jeg var ikke enig, er så redd for å virke sytete. Vil gjerne har noen riktig klare teng før vi ringer noen som helst. Vi gikk å la oss hvor jeg fikk en deilig avslappende bekken masasje. Denne førte til at jeg sovnet, og i natt har jeg bare våknet av toilett besøk og andre normale plager. Vi ble liggende lenge og slappe av i sengen krampe fri, men med en meget aktiv krabat i magen. Stod opp for å bake og de dukket jammen opp igjen, men meget forsiktig. Nå ligger jeg her på sofaen uten annet enn mensplager og ryggvondt og en ønske drøm om å se sønnen min snart! Glad vi ikke ringte føden i går, det ville vært pinlig å bare bli sendt hjem igjen!! Noen med samme erfaring? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8184824-flere-med-mas-rier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Ingen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8184824-flere-med-mas-rier/#findComment-8192894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coline har født Josefin Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Nei, jeg har ikke slike masrier... Bare kynnere.. Og de kommer til gjengjeld veldig mye når jeg er sliten... Om jeg støvsuger, eller vasker, er ute og går.. etter sex.. Du skriver at du jobber fortsatt? Er ikke derfor du får de da? At kroppen reagerer på at den er sliten? Tenk om du egentlig har termin nærmere enn UL-terminen, som du har skrevet om før? Og at du kanskje heller skulle ha startet på fødselspermisjonen din? Er jo veldig slitsomt å gå rundt med kynnere, men syns mas rier høres enda mer ubehagelig ut.. Kan du ikke høre med legen din/jm din? Er jo kjedelig å miste 3 uker av fødselspermisjonen før fødsel, for de er gode å hvile ut på, før fødselen.. Ha en fin dag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8184824-flere-med-mas-rier/#findComment-8193305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
heldige meg07 + en liten til Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Har ingen erfaring selv, bare vonde kynnere som jeg har hatt siden uke noenogtyve. Men det høres jo ut som om kroppen din virkelig begynner å forberede seg! Selv om det ikke var ordentlige rier er de sikkert med på å starte en modningsprosess, men selv om kroppen begynner å modnes trenger jo ikke det bety at du føder i morgen. Vet du er utålmodig og ønsker deg lillegutt ut nå, så jeg håper det er det det tyder på! Du får holde oss oppdatert om det skjer noe mer da! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8184824-flere-med-mas-rier/#findComment-8194341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 12. februar 2007 Takk jenter, for svar, vet ikke hva jeg skulle gjort uten bim...! Joa, jobbingen har kanskje noe med det å gjøre, og jeg vet, hadde legen min bestemt hadde jeg vært sykemeldt 100% for en god stund siden, men jeg driver selv, og har for øyeblikket mangel på personal. I det øyeblikket jeg blir liggende hjemme, kjører tankene bare rundt om jeg stresser dem, g da stresser jeg.. Stress finnes jo på flere måter! Nå har det stort sett vært stille her siden i natt, bare murringer. Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet! Nå som den datoen er passert er jeg fullt innstilt på å vente til midten av mars!!! Da har vi god tid til de siste små plukket... OG bare glede seg, han kommer jo når han er klar! Igjen takk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8184824-flere-med-mas-rier/#findComment-8197018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå