Gå til innhold

Juni: Hva fikk dere i morsdagsgave?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fikk to syke unger... Hosting og feber.

Lillegullet ble syk i natt, og har hatt 40 i feber i dag. Ga ham paracet, men så bæsja han, så jeg vet ikke om det ble så mye virkning av den.

Storgullet har vært syk siden torsdag, og er på bedringens vei.

Lurer på hvordan natta blir! *Psykesegopp*

 

 

 

Og så fikk jeg en plante, da! Måtte le da min kjære kom heim i går og ga planten til meg: "Fant ut at jeg skulle gi deg en plante i år." He, he... føler meg 50 år gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok Martin med til gullsmeden på fredag og kjøpte meg et smykke og et armbånd :) En plante ja... nå mangler bare helsesko og gråtthår :D

 

 

God bedring til ungene og lykke til til dere i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Jeg har både helsesko og grått hår!

... Neeeida! ;-)

 

Natta ble ikke så ille, men sov ikke mer enn ca en time før klokka halv tre. Da begynte han å sutre, og jeg kjente at han hadde blitt varmere. Jeg målte, og han hadde 40,23 i feber. Ga ham en paracet, og siden da har han sovet godt. Var oppe i senga mi mellom 7 og 8 og fikk pupp.

 

Begge ungene mine ligger syke i sengene sine nå. Ikke noe trivelig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff a meg stakkars små...:( Får håpe de blir bedre fortere enn fortest!!!:)

 

Jeg fikk Helly Hansen superundertøy jeg:) og et fint kort hvor det stod at jeg kunne slenge beina på bordet etc, slappe av og be pappa`n gjøre ALT!:)

 

Funket sånn passe:) thihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en potte med perleblomster (sånne små, blå løkblomster) og noen ferskengrener med rosa blomster på. Og så fikk jeg en svamp med duftolje som jeg hadde ønsket meg fra helsekost. I tillegg ble jeg vartet opp av min kjære med kjempegod biffmiddag; indrefilet med fløtegratinerte poteter, krydderbernaise og gode grønnsaker. Han skulle også bake kake, men jeg foreslo at han droppet det siden jeg var stappmett etter den gode middagen....

 

Så jeg var godt fornøyd med dagen min :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe her tok min kjære d andre veien, starta dagen m sjokolaade kake på seng, urk kvalmt, men søtt gjort :) hehe! han og mini hadde tegna ei tegning til meg, men d va mest tegna PÅ mini i stede :) men verdens søtaste der di kom inn døra m kake og tegning!

 

Ellers så var d litt gaver og GO middag! fornøyd m min dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke noe i går, ingen verdens ting... Ikke et Gratulerer engang :(

Furtet i hele går ;)

Sambo tok hintet og var så ekstra flink med Teodor, jeg har ikke skiftet bæsjebleie på 2 dager nå ;)

Tok med sambo sitt kort til gullsmeden i dag å kjøpte med englebarn-smykket som jeg ønsket meg, så nå er Teodor rundt halsen min også :)

 

Sambo lovte å ta det igjen på Valentine, men jeg tror det ikke før jeg ser det !!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk heller ingen ting =(

Sambo er håpløs når det gjelder sånne "settepris på dager" som morsdag, valentine og bursdager.... Aaargh.... Han ser ikke "vitsen" med det, for det er bare butikkene sin måte og skaffe ekstra inntekter.......

 

Skuffa, JA... Han fikk jo kort og en liten gave på farsdagen........

 

Buhuuuuu......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, denne tråden ble litt annerledes enn det jeg hadde tenkt! Jeg skulle egentlig ikke lage en tråd om hva folk hadde fått i morsdagsgave, men skrive litt ironisk at begge ungene mine var syke akkurat på morsdagen. Overskriften ble litt misvisende, skjønner jeg.

Jeg er helt enig med mannen din, Alvejenta! Gavestyret har tatt helt av!

Jeg har forresten aldri fått noe valentinsgave, og har heller aldri gitt noe. Den dagen feirer vi ikke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jeg fikk to syke unger i "morsdagsgave" var ikke nok: Ironisk nok har jeg nå fått en syk mann i "valentinsgave"!

 

... Så da får jeg bare fortsette denne kjedelige innetilværelsen som "sykepleier", med litt dibbing innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne han jo ha skrevet et kort selv =P

Det koster bittelitt papir og blekk......

 

Trenger jo ikke være så mye... Men off... det hadde jo vært trivelig med en liten oppmerksomhet av og til =)

 

Neida.. begynner å bli vant til at han ikke finnes romantisk, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...