Gå til innhold

uvi- masse appelsinjuice???

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har slått ut på de urinprøver jeg har levert de siste gangene. Men når det er sendt til dyrking så viser det seg at det kun er forurensning. Men legen sa at jeg burde drikke appelsinjuice for å forebygge. Som den "flinke og pliktoppfyllende" person jeg er så drikker jeg ca en liter appelsinjuice hver dag. MEN- så slår det meg - er dette vel mye, kan det gjør mer skade? Noen som vet.

Fikk forøvrig beskjed om ikke drikke tranebærsaft eller grapefruktjuice da dette kan være i sterkeste laget for barnet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger sikkert ikke å drikke en hel liter.

Jeg var plaget endel med uvi tidligere, og fikk beskjed om å drikke et stort glass appelsinjuice som forebyggende før eg skulle ut i kulda. Hold rompe,lår og mage varmt :) Ikke sitt på kalde plasser. lykke til :)

Skrevet

heia! jeg var veldig plaget av uvi i mitt første svangerskap. var spent på hvordan det skulle gå denne gangen, nå er jeg snart halveis, og har faktisk sluppet unna denne gangen:-) drikker et stort glass md appelsinjuice morgen og kveld, og det har funka som bare det! anbefales!

Skrevet

Jeg kan også anbefale et par glass Biola om dagen. Den med blåbærsmak er veldig god da. Melkesyrebakterier i det hele tatt. Du kan også prøve tranebærte/kapsler eller eplecideredikk utblandet i vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...