Gå til innhold

Vondt "under huden" like over navlen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så merkelig vondt under huden. Kjennes ikke ut som det er inne i livmoren, men litt under huden. Er like over navlen, og gjør ganske vondt når jeg tar på utenfra.Er det andre som har noe lignende? Er i uke 26, begynner å få ganske stor mage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg for et par uker siden, men det ga seg etter tre- fire dager. Da var jeg i uke 21. Vet ikke hva det var. Siden det bare ga seg av seg selv gadd jeg ikke bry meg om det.

Skrevet

Ja, husker jeg hadde det i forrige svangerskap. Helt normalt iflg jordmor. Var til og med blå rett over navlen.

Skrevet

ja sånn har jeg oxo det... innmellom bare.. ikke hele tiden, går over etter hvert... hørte noen snakke om navlebrokk men at det ikke var noe farlig , var bare at livmoren og alt annet tar plass inne i der så det presserpå å når magen er borte blir smertene borte oxo.. Håper jeg :) spørre jordmor for sikkerhets skyld gjør jo ingen ting :)

Skrevet

Ja det har jeg lest om på ei eller anna gravideside (denne?) Musklene (mage-) deler seg, og så blir det litt sårbart og sårt akkurat der det er tynnest - ved navlen.

Skrevet

Takk for svar. Var ikke egentlig bekymret, er bare så merkelig. Kommer og går. Vel, går sikkert over, noe skal det jo være...

Skrevet

Det har jeg også opplevd i dag. Er 27+3. Regnet med at det ikke var noe farlig da det bare er vondt når jeg beveger meg. Men litt ekkelt er det jo uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...