Gå til innhold

Jippi,da har jeg funnet meg brudekjole!


cathy28 - mor til 2!

Anbefalte innlegg

Var på brudekjolesalg i Oslo idag! Fant ingen kjoler på salg,men de hadde også en nettbutikk som solgte kjoler fra USA.

Fant meg en stroppeløs kjole,var ikke riktig str og farge jeg prøvde,men de hadde alle str og mange farger.

Så da er heldigvis det i boks!

Gifter meg 2.juni.Nå ble det plutselig veldig virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så gøy! Jeg husker godt følelsen av å prøve min brudekjole for første gang! Har du noen link til bilde av kjolen din?

 

Håper du får en riktig fin kveld!

 

Klem fra en hemmelig venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du har funnet deg kjole :-) Det er det som er så bra med brudekjolene: Du VET når man har funnet rette kjolen for akkurat deg... iallefall hadde jeg det slik, prøvde mange jeg likte veldig godt - men det var akkurat den jeg valgte som var rett! Kom forresten ikke opp noe kjole på linken din... Har du en annen link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!

Ser det at det ikke kom noe. Kjolen ligger på www.kreativtbryllup.no

det er den som heter caroline!

Var den første jeg prøvde og den satt som et skudd!

Falt pladask gitt ....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Vettu? Den var utrooooolig lik min kjole! Samme snitt og fasong, bare ulik blonde over brystet og på siden! Wow! Måtte ut i gangen å sjekke brudebildet våres :-) Så da kan jeg trygt si at det var en utrolig fin kjole du hadde valgt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Synes den var veldig fin selv og gleder meg masse til den dagen nå.Hadde liksom ikke helt gått opp for meg før jeg sto med kjolen på idag! Og da kom jeg også på alt som må gjøres innen den tid også...hehe...og at det bare er 3 1/2mnd igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi planla bryllup på 6 uker :-) Det gikk det også! Vi er litt utålmodige av oss begge to, så når vi først bestemte oss for å gifte oss, så gikk det unna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve brudekjoler på fredag, gleder meg masse. Har hatt to kjoler som jeg har solgt fordi jeg har blitt gravid hver gang vi har planlagt bryllup..hehe...Men, 5 mai SKAL vi gifte oss uannsett:-) Så flott at du har funnet drømmekjolen, lykke til med forberedelsene dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...